Volvo rijders en hun vakantie

Gestart door volvopieter, 14-07-2004 22:51:08

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

zit nu in turkije, +40gr en bevalt prima(is de eerste x turkije voor ons)
allen jammer dat we dinsdag alweer thuis komen.
heb dan nog een paar dagen vrij, en als het goed is knutselen koen en ik eeen nieuwe koppeling in mijn roffel volgend weekend.
voor een ieder die nog gaat, een prettige vakantie toe gewenst.

marcel

--edit--
even aan letterrestauratie gedaan
--edit--

Ben

ı is blijkbaar turks voor de letter i

Bart GLT

Net weer thuis na een weekje Loiregebeid en twee weken Bretagne. Aldaar de ergste storm meegemaakt sinds najaar 1987 (volgens de lokalo's). Tijdens mijn maaltijd in een restaurant (camping ontvlucht en geen bomen in het dorpje, dus die kunnen ook niet op je kop of auto vallen...) is een stallage omgeblazen boven op mijn 850! Stellage was keurig wegeghaald bij terugkomst. Volgende dag pas ontdekt dat ik schade had. Niemand had iets gezien... Deuk in linkervoorscherm, motorkap EN rechtervoorscherm. Vanochtend ontdekt dat ik nu net weer niet voor stormschade verzekerd was. Kosten uitdeuken en opnieuw spuiten beide schermen en motorkap: 1000 euro (incl BTW). Kan ook voor 800 euro zwart.
Zaterdag jl. teruggereden. De eerste 993 kilometer ging snel en zonder file en toen waren we in Nederland en stonden we in Gorinchem (30 km van huis) in de file. Welkom terug in Nederland!

Voor de rest was het best een leuke vakantie hoor. Maar twee regenbuien (van 24 uur lang) gehad. En een bezoek gebracht aan het circuit en het automuseum van Le Mans. De enige echte Ford GT40 kunnen aanraken...
Volvo forever!

s©ub@

gelukkig waren, toen "wij" op vakantie gingen, nog wel alle atracties en bezienswaardigheden open :P
<evil grin>

geniet van je vakantie boba! tis je gegund ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

volvopieter

Ja en dat je dan kan zeggen "over 30 weken heb weer zomervakantie".  ;D Geniet er maar van

The Saint

Veel plezier Boba, en hopenlijk nog een lekker weertje! (En suc6 met je klus thuis!)

Nog 3 maandjes, dan ski ik de bumps!

The Saint, die het jammer vindt dat nog niemand op zijn post "Autosock, doet ie 't of doet ie 't niet" heeft gereageerd... (want ik weet niet wat ik moet aanschaffen)
No shirt no shoes, no pinball

PJ-T5R

De hartelijke groeten uit Warschau. Zolang ze van mijn auto afblijven kan ik Warschau cq. Polen iedereen aanraden.

PJ

JacquesD

Ben in juni met het vliegtuig geweest naar Bulgarije. Nauwelijks roffels gezien (1) in Varna, wel een paar oude 740.
In augustus met mijn roffel incl. Mehn naar Oostenrijk. Dan merk je weer wat een fantastische auto, voor zulke afstanden.

BartT5R

Citaat van: Boba Fett op 21-10-2004 22:33:19
We zullen er zeker van genieten (en jullie hebben hier twee keer een week rust aangezien ik er geen internet heb) !!!!  

Met de beroemde woorden van Johan Cruyff  "elk nadeel heb z'n voordeel"  ;D ;D ;D

Nee eerlijk, geniet er maar samen van Patrick, ook voor Marianne en Yvonne.
Tot zondag. ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BobaFett

Zoooo...... Boba is weer thuis.
Deel/week 1 van de vakantie zit er op, een lekkere rustige week op de Veluwe. Ik heb veel 850/x70's gezien, maar allemaal zonder sticker... Vandaag op de weg terug nog even langsgeweest bij de boys van Hooftman, John en Walter (willen jullie even aan de werkplaatschef vertellen dat die rammel eruit is :D)...

Maar een ding heb ik dus wel gemist, het forum!!!! Er was dus geen internet  :-\ Het zal duidelijk zijn dat ik dus heel wat in te halen heb vanavond  ;)

Nu lekker een weekje thuis (2e kinderkamer afwerken) en volgende week vrijdag weer terug naar het vakantiepark waar we net van terug zijn, voor nog een lekkere (bosrijke) vakantieweek...

Rad

Ik pak vaak een weekendje buitenland om het te combineren met mijn favoriete sport: MTB-en. Meestal gaan mijn vrouw en dochtertje ook mee.
Vorig weekend in de Ardennen geweest om met 12 vrienden te MTB-en, dit keer in de buurt van Trois Ponts. Dit doen we 2x per jaar met deze groep, erg gezellig en lekker.
Ik zit meestel een weekend of 8 per jaar in de Ardennen om lekker te fietsen of een MTB-marathon te doen (mijn ouders hebben daar een huisje, erg handig), verder in het voorjaar altijd 1 week naar Riva del Garda, voor de jaarlijkse MTB marathon (+ korte vakantie, anders is het de moeite niet). De laatste jaren ook nog een  weekend in juni  naar Winterberg voor de marathon.
Dit jaar in mei 2 weken wezen fietsen in Tsjechië i.p.v. naar Italie, beviel erg goed, in april met pasen 5 dagen wezen skien in de Portes du Soleil, Frankrijk en met de kerst gaan we skiën in Tsjechie.
sjips, als ik dit zo neerzet dan schaam ik me er bijna voor...net alsof ik nooit thuis ben!

BobaFett

Beste Roffelaars.....

Met de motor draaiend typ ik nog gauw even dit bericht. Agnetha is (eindelijk) terug van de dealer. We gaan voor de 2e week richting de Veluwe.

Dat betekent voor mij: een week geen internet en forum.
En voor jullie betekent dat: een week rust en volgende week alle nieuwe berichten nog een keer!!!   ;D  ;D

Regio Veluwe (Scherpenzeel e.o.), kijk maar uit naar een paarse rookwolk  ;)

Tot over een week  :-*

cornelisan

ik ga in februarie een maand naar zuid-afrika. mn ouders wonen daar. als t hier lekker koud is dan is t daar hoogzomer:p!
helaas geen volvo daar tot mn beschikking maar wel een cabrio:).
k zet mn eigen volvo dit keer bij de grarage neer,vorig jaar heeft me niet zo goed gesmaakt. k had een lampje laten branden dus de accu was potleeg met t alarm dr op.. kreeg em nooit meer aan op de sleep! en de remmen waren veroest t abs lampje bleef branden.. een dikke bult ellende waar k geen zin in had na 24uur op reis te zijn geweest(budget ticket dus heel veel wacht uren).
groetjes!

Kingfisher

Citaat van: Hen3 op 15-07-2004 08:01:33
Ik ga komend weekend zeilen in Heeg (Friesland).
Het weekend daarna vertrek ik voor een weekje naar Frankrijk.
Als je er straatnaambordje mist, weet ik waar ie is ;D

volvopieter

Gaan vanaf 16 november weer een paar dagen naar Zuid-Limburg hotelletje, wandelen , fietsen en een baantje lopen op de golfbaan. In ieder geval lekker roffelen en genieten van het mooie landschap van Limland.  ;D