Volvo rijders en hun vakantie

Gestart door volvopieter, 14-07-2004 22:51:08

Vorige topic - Volgende topic

BobaFett

Oke Roffelaars....

Regio Utrecht/Veluwe kan weer opgelucht adem halen (letterlijk  ;)).
De paarse rookwolk is weer veilig terug in het Brabantse land.

Wederom een zalige vakantieweek gehad (helaas de laatste, volgende week wederom weer aan het werk)... Veel 850/x70's gezien, maar geen enkele sticker... Jammer maar helaas..

Uiteraard heb ik jullie/het forum enorm gemist.... Gelukkig kwam Knoet nog even op bezoek bij Agnetha... En vanavond maar eens even alle nieuwe berichten lezen (pffff.... ben je een weekje weg, puilt het hier uit van de nieuwe berichten)..

Esveldt

Waar gaan we de Roffels deze vakantie tegenkomen?

Ga zelf richting Zuid-Frankrijk, Bisscarrosse om precies te zijn. 80 kilometer schuinonder Bordeaux.

Heerlijk aan de Atlantische Oceaan, lekkere hoge golven om een beetje aan body surfen te doen.

En uiteraard heerlijk uit eten.

En niet te vergeten het is 1400 km heen en 1400 terug rijden, jamiiiiieeeee. :P

Paul

Boeijke

Voorlopige planning alleen nog maar een weekje naar Zweden. Naar de VROM. Voor de rest nog geen echte plannen. Maar je zou de mijne zomaar ergens tegen kunnen komen ergens in Europa deze zomer 8).

Willem

The Driver

enschede ;D appartement inorde brengen. En lekker varen in friesland en de wadden, heerlijk

animalT5R

zit 2 weken in apeldoorn en beekbergen op de camping,en daarna gewoon in de woonplaats,alkmaar en omstreken.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Vulk

2 Dagen naar de panne met de Glt van een vriend. (Hij gaat een maand naar Amerika)

b0nkolok

In de ondergrondse parkeergarage. Ga vliegen (niet met Onur of Phuket Air).
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Turbobiker

Waar mooier je Roffel uit te laten dan in Wales ;D ;D (zie zo ongeveer iedere editie van EVO ;D )
De Tussenpaus

Edwin

Citaat van: animalT5R op 17-05-2005 20:53:38
zit 2 weken in apeldoorn en beekbergen op de camping,en daarna gewoon in de woonplaats,alkmaar en omstreken.

Ahaaa, dan ga je zeker ook wel even naar de grootste waterval van Nederland?? ==> De Loenense waterval!
Ligt tussen Bèkbèh en Loen' (streekdialect)  ;)
Volvodealer Schotpoort in Eerbeek is ook maar 10min.

Zo heb je gelijk alvast twee uitjes!  ;D

gr. uit Apeldoorn

Edwin.  8)

animalT5R

ja de 1 van de campings heet ''de bosgraaf'' en ligt in loenen,en de camping in beekbergen heet geloof ik,pin me er niet aan vast''hertenhof''.
moet jou dan toch wel enigzins bekent in de oren klinken lijkt me??
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Lothian

In juli naar Finland .
'S kijken hoe de kerstman woont  :)

Reitse

Voor het 13e of 14e jaar op rij is het me weer gelukt de ellende van "op vakantie gaan" te vermijden. Mooi thuis, over week of 5 in Heerenveen het zomerijs opzoeken en da's dan wel weer meer dan genoeg.

marcelV70R

Citaat van: b0nkolok op 17-05-2005 21:02:37
In de ondergrondse parkeergarage. Ga vliegen (niet met Onur of Phuket Air).

durf jij je auto daar onbeheerd achter te laten dan!!!???
ik liet me wegbrengen, of nam de trein/taxi.

Marcel

Edwin

Citaat van: animalT5R op 17-05-2005 21:13:50
ja de 1 van de campings heet ''de bosgraaf'' en ligt in loenen,en de camping in beekbergen heet geloof ik,pin me er niet aan vast''hertenhof''.
moet jou dan toch wel enigzins bekent in de oren klinken lijkt me??
gr

Bosgraaf en hertenhorst volgens mij. Ja er zitten daar tig campings en bungalowparken in de bossen. Erg mooi mits je van bos houdt natuurlijk! Ik woon hier al 32 jaar dus vind de bossen wel mooi.
Mail me maar als je nog meer tips voor de omgeving wilt, bijvoorbeeld met de stoomtrein van Apeldoorn naar Dieren. Vandaar met de boot over de ijssel naar Zutphen, ff shoppen en dan weer met de trein naar Apeldoorn.
Julianatoren, apenheul (familiebezoek  ;) ), paleis het Loo, kristalbad (grootste en oudste openluchtbad van nederland) etc. etc.

gr. Edwin.  8)

Ingrid

Uhhhh vakantie... gewoon doorwerken en thuis blijven, geen verre reisjes voor Knoet.
Volvo is a girls best friend...