vgmaarten stelt zich voor... FOTO's!!!!

Gestart door Vgmaarten, 24-01-2012 12:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Vgmaarten

Beste Forumleden,

Al enige tijd aktief als lezer voor dit forum, nu geregistreerd om te kunnen posten.

Ik woon in Barneveld en ben van jongs af aan opgegroeid op de achterbank van een 740 GLT, 850 2.5 20v en een V70 2.5 10V.

Na 8 jaar zelf in verschillende merken auto's gereden te hebben ben ik terug bij mijn jeugdliefde. Ik kan nu al weer 2 jaar zelf die heerlijke roffel ontketenen doordat ik sinds 2 jaar een V70 classic rijd. Het is een zilvergrijze met donker half leer interieur, exclusive uitvoering.  Motortype B2445 dus N(aturaly) A(spirated) 170 pk.  Ik kocht deze particulier met serviceboekje: altijd dealer onderhouden: 235.000 km.

In middels staat de auto op 275.000.  Vandaag weer nieuwe APK en een beurtje gekregen. Auto kwam er weer zonder enig probleem doorheen.

Kortom, heerlijke auto, al ben ik het tanken voor 110 euro meer dan zat.

foto's kan ik niet direct laden op het forum, alleen url invoeren... heb zelf geen online ruimte om ze op te zetten dus lukt me niet om te uploaden...

kulk

Welkom!
Heb je foto's?
En een linkje naar je topic?

Edit: Inmiddels topic al gevonden, nou de foto's nog  ;)!

Vgmaarten

kan geen foto's op het forum zetten, alleen een link. De foto's zijn niet online maar op mijn pc, gaat dus gaat niet lukken.

ronnievolvov70

foto's kun je uploaden ik doe dat via tinypic.com

daar uploaden en dan de link voor forums kopieren en dan in je berichten venster plakken
blij dat ik v70 rij:P