[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Hooftman Waddinxveen 12 MEI 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 26-01-2012 09:16:52

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-05-2012 22:49:23
Wie waren deze twee, trouwens?  :eusa_think:

http://i50.tinypic.com/m97ic9.jpg

;D ;D

Daan heb ik net na twaalf uur weg gebracht naar een kinderfeestje. Kasper mocht nog even met mij mee naar de meeting in Zwijndrecht. Die arme jongen heeft van 9 tot 5 tegen Volvo's moeten aankijken  ;D
Ach zolang er stroom en stroopwafels in de buurt zijn vermaken ze zich wel

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

elianmars

Citaat van: sjors855 op 12-05-2012 23:36:47
Wie waren deze twee, trouwens?  :eusa_think:

;D ;D

Twee toekomstige Volvo rijders ?

Mwoah, tot nog toe lopen ze niet echt warm voor welke auto dan ook  :eusa_think:

elianmars

Zijn er nog foto's gemaakt van de auto's die op het parkeerterrein naast Hooftman stonden? Volgens mij stond daar een 850 met kenteken NN-GH-60. Dat scheelt maar 1 nummertje met het kenteken van mijn ex.

Die stond een aantal jaren geleden op bijna dezelfde plek, trouwens:

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 12-05-2012 23:52:59
Wie waren deze twee, trouwens?  :eusa_think:

;D ;D

Mwoah, tot nog toe lopen ze niet echt warm voor welke auto dan ook  :eusa_think:

Word het dan niet eens tijd voor opvoeding? ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

mehn

Hooftman bedankt voor jullie medewerking, het was weer gezellig druk.

Ben zelf iets eerder vertrokken om bij thuur nog wat te helpen met sleutelen...om 23:30 uur waren we klaar... ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 13-05-2012 00:27:26
Citaat van: elianmars op 12-05-2012 23:52:59
Wie waren deze twee, trouwens?  :eusa_think:

;D ;D

Mwoah, tot nog toe lopen ze niet echt warm voor welke auto dan ook  :eusa_think:

Word het dan niet eens tijd voor opvoeding? ;D

Het is zelfs zo erg dat Kasper niet eens mijn wagen herkent. Vanmiddag liepen we richting twee zwarte wagens. Vraagt-ie aan mij: "Welke is nou van ons?"

Voor de duidelijkheid, hier de twee zwarte V70's:

:eusa_wall: :eusa_wall:

Nou kan ik me wel een beetje voorstellen dat je na 8 uur Volvo's kijken door de bomen het bos niet meer ziet  ;D

Sem

Leuke foto's allemaal.. Was een zeer geslaagde (halve)dag! Lekker druk, mooie auto's, stroopwavels... gewoon top!

Zelf weinig gedaan.. Mislamp l.v. vervangen, Multi-riem vervangen, schakelaarlampjes vervangen en een liter olie bijgevuld.. zozo.. ;)

Radiolampjes was geen succes.. nergens de lampjes te krijgen. :(  Leuk om bekende gezichten weer te zien en ook Marcel (en kids) een keer in het eggie gezien. Leuk kennis te maken.

Hier wat foto's..

Geweldig om te zien hoe weinig de auto van Mark uitveert als hij in de lucht hangt. :D

Helaas was het einde van de dag voor mij veel minder geslaagd... :(  De hele weg naar huis rustig gereden. Vanaf Waddinxveen tot Utrecht bijna hele weg traject controle dus ik kijk wel uit. Helaas bijna thuis op de provincialeweg (waar ik dagelijks rij!!) even een trekkertje ingehaald, maar niet meer van het gas gegaan... Meneer agent in zijn zilveren Skoda Superb achter de boom iets te laat opgemerkt...  :eusa_wall:  Ik weet het... ik reed zelf te hard, maar in deze barre financiele tijden komen dit soort grappen echt niet uit! Ik ben (was) er ziek van...  :-\

Verder Walter, Mark en de rest van de firma Hooftman... BEDANKT! Weer super geregeld! :D

arjen850

Zie ik het nou goed, dat je op een schaamhaartje na je rijbewijs kwijt was geweest?

turbopower

In termijnen afbetalen??
Was onlangs een dikke 400 euronen kwijt voor een soort gelijke aktie.
Blijft toch zonde.

UserID6342

Oeps.... dat gaat knaken kosten :(  Je hebt nog ontzettend veel mazzel gehad, scheelde inderdaad maar een haartje....

LouisXIV

Ik heb ook een geweldige dag gehad. Marcel onwijs bedankt voor je hulp met dat knopje. Ik had het je niet na gedaan.

Daarnaast was het mijn eerste sleuteldag en ik ben erg tevreden met het resultaat;
-Automaatknopje vervangen
-interieurfilter vervangen
-veerpootbrug geplaatst (biggest bang for the bucks) slechts 60 euri
- Storing interne temperatuursensor opgelost (uitgeblazen)
- uitgebreide storingsuitleg gekregen van William (geweldig het valt best mee)
Ik moet alleen die 261 code en het doorgeluste motormanagement lampje nog oplossen. En zolang het autoalarm nog niet in alarm gaat kan ik die interne accustoring ook nog wel even uitstellen.

Plannen volgende sleuteldag:
Alle vacuümslangen vervangen en vragen aan mijn ex-garage waar hij nu precies dat lampje heeft doorgelust.

Als het zo doorgaat heb ik voor eind septmeber mijn auto storingscode vrij  :eusa_boohoo:  :eusa_dance:

De koffie, koeken en faciliteiten waren top de service en hulp ook waarvoor mijn dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt.

Voorstel voor de volgende sleuteldag:
Zal ik dan de broodjes regelen en smeren  ::)

)()()sT

Citaat van: elianmars op 13-05-2012 00:19:26
Zijn er nog foto's gemaakt van de auto's die op het parkeerterrein naast Hooftman stonden? Volgens mij stond daar een 850 met kenteken NN-GH-61. Dat scheelt maar 1 nummertje met het kenteken van mijn ex.

http://mverweij.home.xs4all.nl/Volvo850club%20sleuteldag/sleuteldag%202.jpg

Eh, die van jou was toch de 61 ???

LouisXIV

@ SEM trajectcontrole tussen Waddinxveen en Utrecht  ??? Damn ik heb daar ook meerdere keren de 140/150 aangetikt.....oeps we gaan het het zien die fijne envelop van CJIB is over het algemeen binnen 3 wkn wel binnen.

elianmars

Citaat van: )()()sT op 13-05-2012 08:25:34
Citaat van: elianmars op 13-05-2012 00:19:26
Zijn er nog foto's gemaakt van de auto's die op het parkeerterrein naast Hooftman stonden? Volgens mij stond daar een 850 met kenteken NN-GH-60. Dat scheelt maar 1 nummertje met het kenteken van mijn ex.

http://mverweij.home.xs4all.nl/Volvo850club%20sleuteldag/sleuteldag%202.jpg

Eh, die van jou was toch de 61 ???

:eusa_doh: Post aangepast  ;D