[VOLVO 850 CLUBMEETING] Sleuteldag Hooftman Waddinxveen 12 MEI 2012

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 26-01-2012 09:16:52

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Jeffrey, het gaat er ook om dat er andere mensen bij staan. Klanten van het gastbedrijf bijvoorbeeld. Dan is het netjes als je normaal rijdt. En helaas moet je in het leven regelmatig rekening houden met anderen

Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen over dat gereedschap. Verschillende kasten zijn goed doorzocht en ook daar niets aangetroffen.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Sem

Citaat van: volvohaas op 20-05-2012 19:08:53
Citaat van: Sem op 14-05-2012 12:55:14
Bagger dat er gereedschap mist! :-\  Ik kan me voorstellen dat door zulke acties op een gegeven geen gereedschap meer mag worden geleend. :(

Wie was er eigenlijk heel kort met een rode 854 T-5 sedan?? Ding kwam aangereden als een malloot en ging een uur later ook weer als een malloot er vandoor. :-\ Altijd jammer om te zien.. Ik vrees dat die auto het niet lang gaat doen als er altijd zo mee wordt gereden.  :eusa_naughty:
Dat was ik inderdaad ja! Wat vind je daar jammer aan? Ik reed op het terrein van hoofdman netjes hoor! En die auto kan er prima tegen als ik vol gas geef! Die van jou niet? dan zou ik nog een paar sleuteldagen bijwonen. Ik rijd hem altijd netjes warm en laat hem rustig uitdraaien. Dus een beetje te snelle conclusie die je trekt!! :eusa_naughty:
De conclusie kwam uit wat ik met mijn ogen zag. Op het terrein reed je ook gewoon netjes.. (6 meter dus), maar je aankomst was niet bepaald fraai. Zoals ik al zei.. met de voorwielen in het ABS (dat gebeurde..) daar aankomen is toch vrij lomp, helemaal als daar klanten buiten een auto staat te bezichtigen, zoals Walter net zegt. En zo ging je ook weer weg.. vol spinnend de eerste meters. Dat is mijn conclussie..  :-*  Enfin..

Overigens mankeert mijn auto door mijn rijstijl nog helemaal niet.. ik al 5 jaar een S70 met zo'n slechte motor.. zo'n 2.5T die "altijd" scheuren.. en nog behoorlijk getuned ook! Toch blijft ie heel...   ;)

@Walter: Dat is toch wel heel vervelend zeg.. :-\ Op die basis kan je geen sleuteldagen houden.. of iig geen hulp met gereedschap van Hooftman meer. Jammer.  :-[

volvohaas

Diezelfde verkoper vroeg daarna wat ik aan mijn auto gedaan had? En hij vond dat ie een mooi geluid had. Maar ik wil er verder geen punt van maken. Ik word alleen niet graag een malloot genoemd.  :-*
Gewoon omdat het kan

Sem

Citaat van: volvohaas op 21-05-2012 09:11:15
Diezelfde verkoper vroeg daarna wat ik aan mijn auto gedaan had? En hij vond dat ie een mooi geluid had. Maar ik wil er verder geen punt van maken. Ik word alleen niet graag een malloot genoemd.  :-*
Dat had ik ook iets anders moeten verwoorden... Bij deze bied ik voor het "malloot" gebeuren mijn excuses aan. ;)

volvohaas

Excuses geaccepteerd  ;D Ik zal me in vervolg rondom dit soort bijeenkomsten een beetje inhouden!  ;)
Gewoon omdat het kan

elianmars

Citaat van: Walter op 21-05-2012 08:46:18
Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen over dat gereedschap. Verschillende kasten zijn goed doorzocht en ook daar niets aangetroffen.

Dat is wel heel sneu. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat er zomaar gereedschap van Hooftman gebruikt mocht worden. Ik had gewoon mijn eigen spullen meegenomen (dat ook van alle kanten werd geleend, trouwens).

Ik begrijp niet dat geleend/gebruikt gereedschap niet netjes wordt terug gelegd. Dat is toch een kleine moeite, lijkt me.

Walter

het is ook de bedoeling dat er eigen gereedschap gebruikt wordt, alleen al om dit soort issues te voorkomen. Helaas is dat alleen niet altijd bij te houden met zo veel mensen in de werkplaats. En om alles af te sluiten en te verstoppen gaat me te ver. Heb nog een beetje vertrouwen in de mensheid...

Jeffrey, jammer dat jij geen excuses aanbiedt, ze alleen maar accepteert van Sem. Jouw rijgedrag kan door mensen bestempeld worden als 'asociaal'.

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

Sem

Citaat van: Walter op 21-05-2012 10:45:43
Jeffrey, jammer dat jij geen excuses aanbiedt, ze alleen maar accepteert van Sem. Jouw rijgedrag kan door mensen bestempeld worden als 'asociaal'.

Citaat van: volvohaas op 21-05-2012 09:26:41
Excuses geaccepteerd  ;D Ik zal me in vervolg rondom dit soort bijeenkomsten een beetje inhouden!  ;)

Ik zie dit toch een beetje als een excuus hoor Walter.. ;)   :)

volvohaas

het is ook de bedoeling dat er eigen gereedschap gebruikt wordt, alleen al om dit soort issues te voorkomen. Helaas is dat alleen niet altijd bij te houden met zo veel mensen in de werkplaats. En om alles af te sluiten en te verstoppen gaat me te ver. Heb nog een beetje vertrouwen in de mensheid...

Ik bedoelde dat inderdaad als excuses... Maar speciaal voor Walter: Mijn welgemeende excuses voor mijn enorm asociale gedrag!

Ik ga nooit meer volgas te geven!

Gewoon omdat het kan

Walter

Citaat van: Sem op 21-05-2012 10:49:26

Citaat van: volvohaas op 21-05-2012 09:26:41
Excuses geaccepteerd  ;D Ik zal me in vervolg rondom dit soort bijeenkomsten een beetje inhouden!   ;)

Ik zie dit toch een beetje als een excuus hoor Walter.. ;)   :)

excuses, misschien las ik het met een wat negatieve blik. Maar bij deze geaccepteerd.

Facta non verba

UserID6342

Citaat van: elianmars op 21-05-2012 09:37:12

Dat is wel heel sneu. Ik verbaasde me er eigenlijk over dat er zomaar gereedschap van Hooftman gebruikt mocht worden. Ik had gewoon mijn eigen spullen meegenomen (dat ook van alle kanten werd geleend, trouwens).

Ik begrijp niet dat geleend/gebruikt gereedschap niet netjes wordt terug gelegd. Dat is toch een kleine moeite, lijkt me.
Maar het is oh zo makkelijk om een sleutel(tje) al dan niet per ongeluk in je zak te steken en dan ook (per ongeluk) te vergeten en als je het weer toevallig tegenkomt per ongeluk te laten verdwijnen in je eigen gereedschapskist(je).  Niet even de garage of kennis bellen die de auto voor je heeft gefixt met: hé joh, ik heb hier een sleutel van je aangetroffen en zodra ik in de buurt ben gooi ik 'm af.

Seen it, done it, got the T-shirt.  heb nog niet zo bar lang geleden weer voor een paar honderd euro gereedschap aan kunnen schaffen, wat gewoon gejat is.  Niets meer en niets minder.  Vooral de sleutels 12 doen het erg goed bij het dievengilde...  Bah !

Ludo

Dan zal nu de clubkas 'opengebroken' ;D moeten worden...
Niks aan te doen, maar wel zo netjes om die verantwoordelijkheid te nemen, én volgende keer voorzorgen nemen.

UserID6342

Ben dit geheel met je eens Ludo, lullig maar het is niet anders.  We kunnen het als club niet maken om bedrijven die zo gastvrij zijn met schade achter te laten.  In welke vorm, manier dan ook.  En idd goede maatregelen om het te voorkomen in de toekomst.

Sem

Volvo 850 Club Nederland

Het evenement is geweest, en we gaan als club hier lering uit trekken. Wij hebben een mooie dag gehad !