Mijn V70 2.0T

Gestart door erikdewit, 28-01-2012 11:29:53

Vorige topic - Volgende topic

Miel850

Trouwens, rijdt het een beetje, zo'n 2.0T?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

erikdewit

Rijd echt super wil nooit meer anders dan een volvo, ik heb een hoop auto's gehad maar zo comfortabel als deze nog nooit. Het enige nadeel van zo'n 5 pitter die redelijk vooruit wil is dat hij dan ook een slokje lust. Wat kost een beetje knappe gas installatie inbouwen tegenwoordig?

Gr. Erik

volvobug

Vialle LPi zal rond de 2.000 euro zijn.. Beetje shoppen.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

elianmars

Mooie wagen!

Toch blijf ik altijd sceptisch bij lage kilometerstanden van ex-Italianen  :eusa_shifty: ;D

Ik zou ook gaan voor gas inbouwen in deze wagen. Je weet nu wat je hebt en de kilometerstand is (waarschijnlijk  :eusa_whistle:) erg laag. Daar kun je nog heel lang mee vooruit.

henry classic v70

Kijk maar eens in het blog van Arjen, heeft het bij Boertien in Wezep laten inbouwen en is heel mooi gedaan. De meeste zijn bij Mesman in Son gedaan maar Boertien is ook zeker aan te raden..
Ik zou eens een prijs opvragen bij beiden en dan kun je ook nog kiezen voor een vulnippel achter je tankklepje.
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

erikdewit

Volvo zoals een volvo hoort te zijn,

Gr. Erik

Miel850

Al iets besloten over het op gas gaan rijden?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

erikdewit

Nope ben nog steeds een beetje in dubio over wat te gaan doen, wacht eerst nog even af hoeveel km we echt gaan maken voordat ik iets besluit.

Gr. Erik

henry classic v70

Alle km's boven de 7000 km/jr kost je extra €uro's...........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

erikdewit

Na veel wikken en wegen heb ik de V70 verkocht en een vreselijk mooie 850 terug gekocht.

De meeste zullen de auto wel kennen en moet eerlijk zeggen ik heb tot nu toe nog geen minuut spijt gehad.

Gr. Erik

)()()sT

Mooie bekende 850!
Maar waarom een V70 met zo'n lage kilometerstand wegdoen?

marcoz84

Hey das een bekende ;D netjes hoor!

erikdewit

CiteerMaar waarom een V70 met zo'n lage kilometerstand wegdoen?

Afweging tussen geld in een auto steken of geld ergens anders in steken, op deze manier had ik en een auto op gas en nog geld in mijn zak.

Gr. Erik

Koen44

Citaat van: erikdewit op 16-05-2012 12:59:26
Na veel wikken en wegen heb ik de V70 verkocht en een vreselijk mooie 850 terug gekocht.

https://lh3.googleusercontent.com/-MKFIXGIIoII/T7Elxt9TyoI/AAAAAAAADrA/chGbInidezc/s576/DSC00645.JPG?gl=NL

https://lh5.googleusercontent.com/-vGuz60lF3X4/T7ElylIB6gI/AAAAAAAADrE/XcOEzKVZKRY/s576/DSC00646.JPG?gl=NL

De meeste zullen de auto wel kennen en moet eerlijk zeggen ik heb tot nu toe nog geen minuut spijt gehad.

Gr. Erik

Hallo,

Even voorstellen; ik ben Koen, de broer van Erik en ik ben nu de trotse eigenaar van die mooie witte 850.
Zoals jullie zien, ook nu blijft hij binnen de familie !

gr.

Koen

volvobug

uche uche, nou welkom hier dan. Begin je ook een eigen blogje over de belevenissen met de witte?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.