montageadvies achterspoiler

Gestart door mikehaas, 28-01-2012 13:32:29

Vorige topic - Volgende topic

mikehaas

goedemiddag, vandaag wilde ik beginnen met montage van mijn spoiler op 850 sedan. ik kan alleen nergens vinden welke 3m tape ik moet hebben en waar ik deze vandaag nog kan kopen. wie weet het type 3m tape die ik nodig heb en waar ik deze kan krijgen??, de dubbelzijdige?

marc-850

Automaterialenzaak.

Dit is een wat dikkere dubbelzijdige tape die ze soms ook gebruiken voor bijv. stootstrips e.d.

mikehaas

ben al bij brezan geweest, die had niks... bij halfords hebben ze van motip, ken ik alleen van verf. is dat ook een goede?

marc-850

Welke spoiler is het dan? Wordt deze niet bevestigd met beugeltjes op de rand van je kofferklep?

mikehaas

dat ook, tis de r,spoiler en die heeft ook vlakken aan de zijkant en in t midden. normaalgesproken zit bij een nieuw set 3m tape. deze is echter 2e hands.

marc-850

Dan is Motip toch ook goed, Is meer voor bescherming van je lak.

mikehaas

naja, ik hoor veel mensen over 3m. en het moet wel stevig spul zijn. die klemmetjes alleen zijn niet voldoende. ik blijf daarom liever bij 3m tape. tenzij iemand positieve ervaringen heeft met motip

henry classic v70

Waarom dubbelzijdig tape, je kunt toch gaan kitten... Sikaflex bijvoorbeeld, top spul!!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mikehaas

das wel heeeeel toevallig, net langs tuner geweest en op advies sikaflex krachtlijm meegenomen. top spul volgens mij.

henry classic v70

Hahaha, toeval bestaat niet......... maar dat word heel vaak gebruikt om iets vast te kitten in de auto industrie
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

volvobug

Is 3m niet wat veel, een paar cm is toch voldoende?  ::)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

thuur

HPX maakt ook excellente tapes.

Gr ;)

SjamaaN

Gewoon sikaflex of ruitenkit, dat werkt echt het beste. Stel je voor dat je 200+ rijdt en je spoiler gaat liggen klapperen..... ;)
SjamaaN