Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

Thys

De R zit dan wel in de maand; hij mist duidelijk in de topictitel :eusa_whistle:

The Demon

Citaat van: Thys op 31-01-2012 18:16:41
De R zit dan wel in de maand; hij mist duidelijk in de topictitel :eusa_whistle:
Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Wintertopic

Ik tel er toch 4.
Brilletje nodig? ??? :evil:

Groet,
The Demon.

kulk

Lampje

De grote vreselijke winter ga ik zaterdag a.s. meemaken; motortocht in de ardennen. 's Ochtends is -20C voorspeld. Niemand durft We rekenen ook op een beetje sneeuw. Net genoeg om zwarte ijsplaten af te dekken...

Galactica

Ik wil meer sneeuw! Zal toch niet zo zijn dat ik voor het eerst in mijn leven winterbanden onder mijn wagen heb en er niets valt  :evil:

Thys

albert-jan850

nou die mafkezen hier in friesland stonden vanmorgen al op het ijs op de ryptjerksterpole,

mijn roffel wil op het moment moeilijk starten >:(weg met dit rot weer of een meter sneeuw maar dit is ook niks

Thys

...of je accu is aan z'n eind, of je gloeibougies... :P

Vulk

Nog geen sneeuw gezien hier, enkel koud.
Wel de Corsa al aan de acculader moeten hangen. Het ding staat nota bene in de garage. :(

albert-jan850

het is een 850 2.3 t-5

Citaat van: Thys op 31-01-2012 21:52:13
...of je accu is aan z'n eind, of je gloeibougies... :P

Lampje

Citaat van: albert-jan850 op 31-01-2012 21:48:30

mijn roffel wil op het moment moeilijk starten >:(weg met dit rot weer of een meter sneeuw maar dit is ook niks

Kleine tip voor als je geen garage hebt: zet een half uur voordat je vertrekt even je stadslichten aan. De accu van je roffel kan dan langzaam op temperatuur komen en bij volop starten de VOLLE startcapaciteit leveren.

Succes allemaal met starten deze ochtend!

Sbv

2 tellen voorgloeien en vroem het dieseltje tokkelt weer lekker bij -7

darius

Mazoutkar meteen aan de gang. ZONDER gloeien bij - 8   :eusa_dance:
No show, only go.

Lampje

kulk

In 1 keer starten maar lopen, lekke band  :eusa_wall: