Het Grote Vreselijke Verschikkelijke Weertopic

Gestart door Ben, 30-01-2012 08:40:43

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Hier in Hamburg is het nu aan het sneeuwen. Maar het is geen sneeuwstorm. Eerder een lief sneeuw-buitje.

volvobug

Gisteravond toen het al rond -7 was buiten, hield onze cv-combiketel er mee op  >:(
Vanochtend 13 graden in de woonkamer, viel me nog mee  :-\ en geen warme douche.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miel850

Citaat van: volvobug op 02-02-2012 19:37:38
Gisteravond toen het al rond -7 was buiten, hield onze cv-combiketel er mee op  >:(
Vanochtend 13 graden in de woonkamer, viel me nog mee  :-\ en geen warme douche.

Dat is op z'n zachtst gezegd vervelend onder deze omstandigheden.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

CarolineB

pwassink

twijfel, twijfel,  ik ergerde me vreselijk maar t was 100% koude gerelateerd ..

Ik had, met nadruk op had een redelijk piep en kraakvrije roffel na heel veel demonteren, zoeken, afkitten, plakvilt, you name it ..

Maar met de huidige temperatuur s'morgens vroeg lijkt t wel of er ineens weer een kompleet orkest in de auto huist ..   :eusa_wall:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

-D©©©L-

Citaat van: pwassink op 02-02-2012 21:39:07
twijfel, twijfel,  ik ergerde me vreselijk maar t was 100% koude gerelateerd ..

Ik had, met nadruk op had een redelijk piep en kraakvrije roffel na heel veel demonteren, zoeken, afkitten, plakvilt, you name it ..

Maar met de huidige temperatuur s'morgens vroeg lijkt t wel of er ineens weer een kompleet orkest in de auto huist ..   :eusa_wall:

volgende is een sedan ?

petrolhead

Gisteravond toen het al rond -7 was buiten, hield onze cv-combiketel er mee op  >:(
Vanochtend 13 graden in de woonkamer, viel me nog mee  :-\ en geen warme douche.

Dat is niet het momentum zeg.
Al verholpen? Jullie kunnen altijd bij ons opwarmen Ruud.
Of een rondje met de R met zetels voor en achter verwarmt.

UserID6342

Maar met de huidige temperatuur s'morgens vroeg lijkt t wel of er ineens weer een kompleet orkest in de auto huist ..   :eusa_wall:

Goh, ik dacht dat ik de enigste was ;D.  Werd kenttergek gisteravond toen ik van ons Karina naar huis reed (is wel 2.5 km), het ding ging erop niet normaal meer.  Echt alles kraakte en maakte geluid en ik herken dat ook niet echt van de sedan van me om eerlijk te zijn.

Domaso

Sinds ik de V70 heb geen kraak gehad.....

tot begin van deze week. M'n dashboard heeft een kraak.  :'(

Hopelijk word het vlug weer warm.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

elianmars

CarolineB

rpakuypers

Mijn zomerbanden maakten zich al zorgen maar morgenvroeg komt er sneeuw .................  :eusa_dance:

Groet,
Roger

ulkeman

laat maar komen die sneeuw dan komt de 740 weer tot zijn recht ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

volvobug

Citaat van: petrolhead op 02-02-2012 21:46:11

Dat is niet het momentum zeg.
Al verholpen? Jullie kunnen altijd bij ons opwarmen Ruud.
Of een rondje met de R met zetels voor en achter verwarmt.
Dat is aardig aangeboden, ik ga voor het rondje R  :D
Maar het is opgelost. Had gisteravond na wat gesleutel de diagnose gesteld dat de ventilatorunit de geest gegeven had. Om half twaalf op marktplaats eentje gevonden, vanochtend om half acht opgehaald 60 km verderop en om tien over negen hadden we weer warm water en begon het huis weer op te warmen  :eusa_dance: Toen was ik al in de volvo opgewarmd  8)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.