GAAT NIET DOOR...... Meeting Reeuwijk 28 april / Toerrit / Grieks Eten

Gestart door knoopie, 30-01-2012 19:03:33

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

http://www.reeuwijksehout.nl/

Giga parkeerplaats,direct aan de surfplas en erg goed eten!

MarcoV  ;)

Freakybaby

Lijkt allemaal nog wel te kunnen...
Ben al heel veel weekends aan het weggeven in die periode, dus nog wel met slag om de arm ;)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

michel88

ja weet k
wil de mense ook wel eens ontmoete nar wie k zwaai ;)
mn broertje komt denk ook wel mee ;D

elianmars

Citaat van: MarcoV op 02-02-2012 18:47:13
http://www.reeuwijksehout.nl/

Giga parkeerplaats,direct aan de surfplas en erg goed eten!

MarcoV  ;)

Da's wat ik ook als eerste dacht. Meeting daar beginnen, toerritje maken en daar weer terug komen voor een hapje en een drankje.

Maar ik weet dat Richard de eigenaar van het Griekse restaurant goed kent, waardoor hij daar het eten wil regelen.

Sbv

We staan altijd open voor alternatieven. Het nadeel van de Griek is dat je wat met parkeren zit. Bij Reeuwijkse hout heb je daar geen last van, tenzij er echt heel veel mensen komen natuurlijk

knoopie

CiteerMaar ik weet dat Richard de eigenaar van het Griekse restaurant goed kent, waardoor hij daar het eten wil regelen.

Inderdaad Marcel ik heb het voorgelegd en iedereen is van harte uitgenodigd en hij vindt het ontzettend leuk om ons een geslaagde avond te verzorgen.
Ik probeer een menu van a tot z te regelen maar moet dat nog verder bespreken met hem. Vlees, vis, vegetarisch  Als ik concrete dingen heb horen jullie van ons.

Walter

En bij dat Chalet bij Reeuwijkse Hout kun je soms goed eten, heb ook al meermalen gehad dat het erg druk is, het lang duurt, men onbeschoft is etc. Zou daar nooit met een groep heen gaan want voor een koppel van 6 personen redden ze het niet eens. Kunnen we beter bij het Wapen van Reeuwijk gaan eten.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

volvo fan

Ik heb zeker interesse, hoor graag wat er uit dit goede initiatief komt..

Chris

1. Knoopie eet mee.
2. Sbv eet mee
3. Bouke
4. Chris (mogelijk met Irene) eet mee.
5. StefanCJ eet mee (onder voorbehoud van vrij van werk)
6. arjen850
7. hvdmountain (zolang het op zaterdag blijft)

Mannen, ik meld me helaas af. Ireen en ik worden een weekendje mee weg genomen, dus zijn er niet. Veel plezier in ieder geval, ook al is het nog even weg! :)

ivotjuuh

Citaat van: Chris op 27-02-2012 08:39:21
1. Knoopie eet mee.
2. Sbv eet mee
3. Bouke
4. Chris (mogelijk met Irene) eet mee.
5. StefanCJ eet mee (onder voorbehoud van vrij van werk)
6. arjen850
7. hvdmountain (zolang het op zaterdag blijft)
8. Ivotjuuh (misschien, woon in Gouda dus lekker dichtbij!)

Mannen, ik meld me helaas af. Ireen en ik worden een weekendje mee weg genomen, dus zijn er niet. Veel plezier in ieder geval, ook al is het nog even weg! :)

knoopie

Beste forumers,

We moeten helaas deze meeting even laten voor wat het is  :-\
We zullen op een later tijdstip nog wel een meeting met een tourrit en grieks eten organiseren het is even niet anders.

Groeten Sander en Richard.

arjen850

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Walter

helaas, begrijpelijk. En moet bekennen dat ik op het punt stond af te haken... Dus komt me wel aardig uit :-) Volgende editie help ik wel mee :-)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

StefanCJ

Rich en Sander, jammer, maar ook ik moest afhaken in verband met mijn werk. Volgende keer beter.

Grtz.