s 70 1997 2.5 motor draait wel maar slaat niet aan..

Gestart door catsailor, 05-02-2012 07:13:50

Vorige topic - Volgende topic

catsailor

vanmorgen om06.00 hr vrij.. stap in m,n s70 .. starten ...maar aanslaan dus niet... en ik maar denken dat een volvo wel wat kou kan hebben, heb toch het idee dat het met de koude te maken heeft, het was hier vannacht -13 graden. .iemand een idee waar ik zou kunnen zoeken,zit zelf aan een bevroren benzinepomp of inspuiting te denken...(de S krijgt regulieronderhoud)
duik nu eerst me bed in.. auto staat nog op de zaak.. vannacht maar eens weer proberen, maar ideen natuurlijk altijd welkom.

thuur

Heb je alarm/startonderbreker? Zo ja, origineel of aftermarket? Start eens zonder zekering 6.

10V of 20V?

Draait de startmotor in een normaal tempo rond?

Hoor je de benzinepomp kort zoemen als je de auto op contact zet? Onder/achter de achterbank.

Als je de sleutel wat langer vasthoudt in positie III, geeft hij dan geen enkel teken van leven?

Gr 8)

catsailor

10 v geen onderbreker, startmotor draait goed rond.. maar starten..ho maar, zoek het zelf ook een beetje richting benzinepomp,maar kan die bevriezen??

reneetje

Citaat van: catsailor op 05-02-2012 18:56:04
10 v geen onderbreker, startmotor draait goed rond.. maar starten..ho maar, zoek het zelf ook een beetje richting benzinepomp,maar kan die bevriezen??
Benzine filter kan wel bevriezen als ie niet op tijd vervangen is...

Op de injector rail kun je via het ventiel dat makkelijk controleren.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)