Uitlezen 850 t-5r

Gestart door martijn1989, 02-02-2012 19:00:53

Vorige topic - Volgende topic

martijn1989

Hallo allen,

Vandaag ben ik even langs de Furness in Hengelo gereden. Dit om mijn 850 T-5R uit te laten lezen.
Graag wou ik weten wat de huidige km stand is aangezien de teller stil staat. Deze moet nog gerepareerd worden, maar aangezien ik de auto nog maar kort heb is het wel fijn om te weten.

Dit was volgens de monteur niet mogelijk. De computer kon hij wel aansluiten maar hij kon de km stand niet uitlezen...

Klopt dit??

mehn

Nee.

Je kunt het ook zelf trouwens mits je niet bij de 1% T-5R-en zit met OBD-2 ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

martijn1989

Ik heb geen OBD-2 aansluiting in het bakje tussen de voorstoelen. Ik heb de aansteker aan de linkerkant van de de pook zitten.

Hoe kan ik deze stand zelf uitlezen?? En wie heeft er zo'n apparaat in de buurt van Neede/Enschede/Hengelo/Zuthpen.

Gr,
Martijn

mehn

XC60 D4 AWD:

martijn1989

Mehn,

Echt super! Heb e.e.a. ff gelezen en ga het morgen proberen.

p.s. moet dit alles met de auto op contact of??

mehn

Ja contact moet aan anders kun je niets uitlezen.

XC60 D4 AWD:

martijn1989

Broabander

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

martijn1989

Vandaag even de obd laten ''knipperen''. Gelukkig was de temperatuur (-1) in het mooie oosten wat beter dan een week geleden (-7).

De tellerstand staat op 253000 (staat dus stil)  de obd geeft aan 269092

Al met al nog niet heel spannend. Wel krijgt de auto morgen een nieuwe distributieriem, waterpomp en een kleine beurt.

Daarna gaan we vrolijk verder met het stage-0 proces.

Bedankt voor jullie hulp.

p.s. staat er op zn Vadis/Vida-dvd ook een complete lijst met fout-codes? Zodat ik deze zelf kan uitlezen met de OBD-1?

darius

Staat hier op het forum ook.
No show, only go.

martijn1989

Maar dus ook op zn dvd? Lijkt mij wel interessant aangezien er ook zaken op staan hoe je e.e.a. kunt repareren.

thuur

Ja dat staat er uiteraard op. Vadis is niet meer leverbaar, Vida via de dealer. Ga wel zitten als je de prijs te horen krijgt.

Gr :D