slecht lopende 850

Gestart door YoeriR, 09-02-2012 16:42:26

Vorige topic - Volgende topic

YoeriR

Mn 850 uit 1994 waarmee ik hoofdzakelijk op het oude lpg systeem rijd, houdt op benzine boven de 3000 toeren in. wie o wie kan mij helpen of vertellen wat het is?  ???

Jack v

kijk even goed je ontsteking na is vaak de eerste storingsfactor op lpg
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

YoeriR

Citaat van: Jack v op 09-02-2012 16:54:05
kijk even goed je ontsteking na is vaak de eerste storingsfactor op lpg

Waar kan ik dat vinden?

Jack v

YoeriR

Waar zit mn ontsteking?

-D©©©L-

Citaat van: YoeriR op 09-02-2012 17:21:00
Waar zit mn ontsteking?

Mag ik je verwijzen naar pagina 1 van een Haynes manual ?  Of gewoon een goede garage.

YoeriR

Ik vraag mn broer wel;)

NinaPaul

Citaat van: YoeriR op 09-02-2012 17:21:00
Waar zit mn ontsteking?

De "ontsteking" omvat alle componenten die nodig zijn om de benzine (of lpg) te ontbranden.
onder andere:
rotor
verdeler
bougiekabels
bougies

Met behulp van zoek functie op dit forum kan je bij elk van deze te weten komen wanneer ze stuk danwel aan vervanging toe zijn.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

robert31

:)Yip: Kijk eens op het volvo 850 forum of nog beter wordt lid. ;)
Slecht lopen op benzine maar goed  op gas kan div. oorzaken hebben oa. kapotte benzinepomp, meestal door te weinig benzine in de tank om de pomp te koelen. minimaal een kwart. Vuil brandstoffilter, te vinden onder de auto voor het rechter achterwiel. Vuile/oude brandstof of verstuivers.Maar zoals ik al schreef.......

animalT5R

Citaat van: robert31 op 09-02-2012 17:50:41
:)Yip: Kijk eens op het volvo 850 forum of nog beter wordt lid. ;)
Slecht lopen op benzine maar goed  op gas kan div. oorzaken hebben oa. kapotte benzinepomp, meestal door te weinig benzine in de tank om de pomp te koelen. minimaal een kwart. Vuil brandstoffilter, te vinden onder de auto voor het rechter achterwiel. Vuile/oude brandstof of verstuivers.Maar zoals ik al schreef.......
Euhh...hij zit toch op het volvo 850 forum  ???
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

robert31

:eusa_wall:Sorry, ik was in de war.
Grt Rob

YoeriR

Jack v

Ga eerst een kijken hoe oud je bougieskabels zijn Yoeri. er staat een jaartal en week op. bijv. 41-97 Dat betekend dan dat je kabels uit week 41 jaartal 1997 komen.

YoeriR

Ok ik zal vanavond ff kijken

Sem

Citaat van: YoeriR op 09-02-2012 18:19:58
Ok ik zal vanavond ff kijken
Hey Yoeri.., morgen ga ik beginnen aan het slopen van de 850.. Ik weet even niet meer welke denk je nou wilde hebben, maar zal even in m'n mailbox kijken....  Wat ik zeggen wil.. Er zit op mijn 850 volgens mij nog een vrij recente onsteking. Ik zal morgen even checken.