Auto binnen stallen

Gestart door konniekip, 11-02-2012 00:26:00

Vorige topic - Volgende topic

R o b

Had een goeie architect...alles past!

peteRRR

Citaat van: Emiel op 11-02-2012 11:32:59
Hoe kom je aan foto's van mijn huis Peter? :eusa_eh:

Huh?,.........heeft ze niet de groetjes gedaan aan je,had het wel aan d,r gevraagd of ze dat wou doen.

Ben maar een uurtje geweest Emiel en heb niet anders dan m,n handen in m,n broekzakken gehouden.

Groet. ;D  ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

MikeyQR

Die van mij staat ook binnen in een garage ;), alleen rij ik er ook elke dag in ook in de sneeuw :eusa_shifty: , de volgende winter wil ik er wel een andere auto bij hebben die ik dan kan gebruiken dan blijft de R lekker droog binnen staan ;)

RATFINK

Ook deze R staat altijd binnen  ;D Met dit weer rij ik gewoon niet of alleen als het echt noodzakelijk is. Vanochtend naar de voor première van de nieuwe Ghost Rider in Rotterdam geweest dus toen moest hij wel naar buiten maar liever niet.

KIM

Ik heb ook een garage.
De R gaat er niet in, want in eerste instantie is het een gebruiksvoorwerp. Ik houd 'm wel goed bij en hij slaapt bij mij wel altijd onder een carport.
De 740 heeft pech...

In de garage horen de Topolino en de TR7 te staan. Nu staan de Topolino en het Vikingschip er.
Als de R in de garage staat, is dat omdat er iets aan gerepareerd/onderhouden moet worden.

Vulk

Vandaag even de 850 gepast in de tuingarage van ons nieuw huis. Hij kan net door de poort, maar eens hij binnen is, is er plek zat.

henry classic v70

Voor wie zijn wagen wil stallen en er over denkt in Epe te willen wonen...
http://www.funda.nl/koop/epe/huis-47382930-slathstraat-12/
Het is dat we vorig jaar een ander huis hebben gekocht maar hier zou mijn voorkeur naar uitgaan.
De prijs is te hoog, voor €275.000,= zou ik 'm wel willen hebben.
(wordt door de gemeente verkocht nadat deze eerder is aangekocht ivm nieuw te bouwen project in die buurt wat nu niet meer doorgaat)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

R o b

Citaat van: Vulk op 11-02-2012 15:40:50
Vandaag even de 850 gepast in de tuingarage van ons nieuw huis. Hij kan net door de poort, maar eens hij binnen is, is er plek zat.

http://www.vulk850.be/Moorsele/20120211_kalk_gazon/8501.JPG

http://www.vulk850.be/Moorsele/20120211_kalk_gazon/8502.JPG

Ziet er leuk uit!  :eusa_clap:

Vulk

Er is wel nog een hoop werk aan dat hout. Enkel vooraan en de zichtbare kant opzij is in hout. De buitenste laag moet vervangen worden.

Op de niet zichtbare kanten is het afgewerkt met metalen platen. :)

arjen850

Heb hem gewassen vandaag, en daarna snel in de warme garage gezet, heerlijk 18 graden is het er, de R knort ervan na een paar weken buiten te hebben gestaan ;D

The Demon

Citaat van: arjen850 op 11-02-2012 17:47:08
Heb hem gewassen vandaag, en daarna snel in de warme garage gezet, heerlijk 18 graden is het er, de R knort ervan na een paar weken buiten te hebben gestaan ;D
Weet je zeker dat je de kat onder de kap vandaan gehaald hebt?  :P

Groet,
The Demon.

konniekip

Die foto van dat appartement is wel heel mooi met die volvo beneden. Vraag me alleen af hoe je om moet gaan met de benzine dampen. Een auto ruikt nu eenmaal als hij binnenstaat.

mbouwheer

Dit zal de volvo harten wel een beetje zeer doen. Maar ja juist de auto's voor dagelijks gebruik willen we niet elke morgen hoeven krabben. Dus als de vorst voorbij is zal de volvo naar binnen verhuizen.

rifwachter

Dit zal de volvo harten wel een beetje zeer doen. Maar ja juist de auto's voor dagelijks gebruik willen we niet elke morgen hoeven krabben. Dus als de vorst voorbij is zal de volvo naar binnen verhuizen.

:eusa_naughty: :eusa_wall:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: mbouwheer op 12-02-2012 14:25:23

http://i435.photobucket.com/albums/qq77/mbouwheer/2012-02-12-011.jpg

Je kunt het ook een luxe probleem noemen ;)