dak spoiler estate

Gestart door Krause, 03-04-2003 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Krause

???
Vraagje past een 850 dak spoiler ook op en v70 of is het model toch ietsie veranderd en moet je bij het monteren van die spoiler gaten boren of niet, want dat durf ik zelf dus niet gaten boren in een auto.

Peter

Op het eerste type V70 past volgens mij dezelfde spoiler. Er zijn tenminste 2 types te koop. De originele van volvo hoef je niet te boren, maar kan je vastschroeven en als je wilt weer verwijderen. Met een beetje geluk moet je deze voor ca. 190 euro kunnen vinden. Met derde remlicht zijn ze vaak wat duurder.

Deze worden soms op www.marktplaats.nl  aangeboden en komen dan vaak uit Duitsland waar deze accesoires veel goedkoper zijn.

gr.Peter

Krause

he bedankt, ik heb natuurlijk het eerste model van de v70 en dat schroeven, schroef je dan door de auto heen of word het als het ware geklemd met schroeven onder de achterklep ? en ik wil er graag een zonder remlicht.

nogmaals bedankt

Peter

Bij de spoiler zit een gebruiksaanwijzing. Je klemt hem om de achterscharnieren heen. Twee ijzerenplaatjes die je aan elkaar moet schroeven.

Mehmet heeft mij er een tijdje terug een verkocht (origineel volvo). Zijn tel.nr is 06-41199589 en zijn emailadres is <mderin@keyaccess.nl>  Je moet  deze wel bij hem  ophalen. Volgens mij was dat in Enschede.

gr.Peter

Krause

enorm bedankt !!!!