Westfrieze en een 850

Gestart door De Westfrieze, 12-02-2012 18:24:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Citaat van: The Demon op 12-02-2012 19:51:37
Ik ga ff stoken nu!

Waarom een nieuw account aanmaken als je er klaar mee bent?
Dat is dus zo'n actie waardoor je die "bepaalde" reacties krijgt.

Just my 2 cents!

Groet,
The Demon.

Zijn 2 verschillende mensen, maar het zelfde team ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

CalibraMenno

Citaat van: CalibraMenno op 12-02-2012 20:06:15
Citaat van: grijzev70tdi op 12-02-2012 19:53:15
Citaat van: The Demon op 12-02-2012 19:51:37
Ik ga ff stoken nu!

Waarom een nieuw account aanmaken als je er klaar mee bent?
Dat is dus zo'n actie waardoor je die "bepaalde" reacties krijgt.

Just my 2 cents!

Groet,
The Demon.

Zijn 2 verschillende mensen, maar het zelfde team ;)

Plus mijn account bestond nog, hoop dat we een nieuwe start kunnen maken nu :)

ronnievolvov70

#17
ik vind wel dat jullie verneukt zijn

die spannings regelaar was al kapot

of het was wel hele erge toeval dat die kapot ging toen jullie hem net hadden

maar dat geloof ik niet

jammer verder ziet de auto er netjes uit voor 500 eurie
blij dat ik v70 rij:P

grijzev70tdi

Als de spaninnigregelaar eerder kapot was had je ddat al gemerkt bij de proefrit...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

thuur

Een spanningsregelaar bevat vooral halfgeleiders, die kunnen echt op ieder willekeurig moment kapot gaan.


Gr ;)

ronnievolvov70

Citaat van: grijzev70tdi op 12-02-2012 20:14:32
Als de spaninnigregelaar eerder kapot was had je ddat al gemerkt bij de proefrit...

nou ja dan was het wel hele erge toeval dan

maargoed misschien was het wel een korte proefrit dat het toen niet opgemerkt is

omdat het pas na 50km begon
blij dat ik v70 rij:P

-D©©©L-

Vervangen van de distributieriem is niet heel veel werk. Met een beetje handigheid kan je dat misschien ook wel zelf. Waarom denk je dat de achterschokbrekers slecht zijn ?

BBS

Citaat van: ronnievolvov70 op 12-02-2012 20:12:41
ik vind wel dat jullie verneukt zijn


Jammer is dit weer... :eusa_think:
Waardoor weet je het zo zeker dat zij verneukt zijn? Kan ook een kwestie zijn van domme pech.
Ik weet wel dat het jouw mening is, maar dit is wel machtig kort-door-de-bocht. :eusa_snooty:
Volvoloos....

ronnievolvov70

Citaat van: BBS op 12-02-2012 20:22:55
Citaat van: ronnievolvov70 op 12-02-2012 20:12:41
ik vind wel dat jullie verneukt zijn


Jammer is dit weer... :eusa_think:
Waardoor weet je het zo zeker dat zij verneukt zijn? Kan ook een kwestie zijn van domme pech.
Ik weet wel dat het jouw mening is, maar dit is wel machtig kort-door-de-bocht. :eusa_snooty:

klopt tis kort door de bocht

maar geef toe het is wel hele erge toeval dat op dat moment dat zij hem kopen dat die dan kapot gaat

maargoed het kan wel  maar ik geloof der niet zo in
blij dat ik v70 rij:P

grijzev70tdi

Is het zelfde als een lamp, kan je ook niet van te voren aan zien komen dat die kapot gaat ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

stefanhuijser

Anders eens even zoeken op achterlichten, met botenlak kun je ze weer redelijk mooi krijgen. Is genoeg over geschreven.

Begrijp je reactie vwb was er wel klaar mee niet helemaal, daarmee kun je denk ik een stuk minder hulp verwachten.

Dynamo zal je de kop niet kosten op de sloop, weet dat gebruikte bij bijvoorbeeld Estate services voor 50 euro weggaan, misschien voor de carbage run wel voor minder.

Succes in ieder geval!

Gr stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

De Westfrieze

Er komt een nieuwe spaningsregelaar op die wordt geleverd met nieuwe koolborstels en dus wel de run en verder meegaat.

en de distributieriem zal voor een weinig worden vervangen door die andere die meerijd bij zijn garage bedrijf(daar heeft hij zijn auto in onderhoud)
De achterlichten zullen we even aanzien met plastX van MeQ of het werkt en zoniet dan laten we het.

dus als het goed is zullen we er zaterdag even een aantal ogen over heen gaan en kijken of er nog vreemde dingen naar boven toe komen die we nog niet hebben gezien.

We gaan met een schone lei beginnen


grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

jacques1967

Voor 500 euro kun je van deze auto niets zeggen. Ik heb er zelf een veelvoud voor betaald en toen ik proef reed ,waren er geen mankementen te zien of waar te nemen anders dan gemeld.  Er was mij wel van te voren gezegd dat de motor matig liep op benzine. Op lpg perfect... Auto gekocht zonder garantie. Dus rij zo,n 25 km naar huis , wil later nog ff boodschapje doen  en zo,n 200 mtr verder krijg ik me daar toch een backfire(op lpg).. Dus luchtfilterbak doormidden , LMM aan gort . Aan wie ligt dat dan? Domme pech gewoon toch.