wie in de buurt van Almere kan: grote beurt

Gestart door Fortissimo, 13-02-2012 09:35:01

Vorige topic - Volgende topic

Fortissimo

Wie, zou mij kunnen helpen om mijn S70 uit 99, eens geheel na te kijken en doen van een grote beurt.

Ik heb meer vertrouwen in Forummers die weten waar ze mee bezig zijn, dan een beun de haas die de auto;s niet kennen.

Wil de auto geheel goed hebben, dus is dit essentieel.

behoeft natuurlijk niet voor niets,

laat via PB eens iets weten wat er mogelijk is.

Ben

Ik weet dat Almere ver buiten de bewoonde wereld ligt maar zelfs daar heeft Volvo een dealer.
Dan hoef je helemaal niet naar Beun ;-)

Fortissimo

Goh , wat een Logisch antwoord, dat zou ikzelf niet kunnen bedenken. :eusa_clap:

Een Volvo Garage, zoals ik die ken in Almere weinig bekendheid met auto's boven de 300000 km. Ja vette prijzen voor een oliewissel.

En bijkomend iets, bij een Forummer kan ik meekijken en meelopen, en in de Volvogarage niet, en daar steek ik weer iets van op. Geld uitgeven kan ik altijd nog.

Ik heb meer vertrouwen in een Forummer bekend met de S70 ;D

khana38

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,43651.0.html

Mijn zoon (Amsterdam) is zeer tevreden over Estate Services Obdam en ik (Roosendaal) meld mij bij de "Volvo Academy" van Thuur in Maastricht. Die leert je echt alles mbt 300K+ Volvo's. Hier heb ik mijn electronica angst overwonnen. Wij blijven er nog jaren rijden dank zij dit forum.

Sterkte en vr. gr.,

Kees

Ben

Citaat van: Fortissimo op 13-02-2012 09:57:45
Goh , wat een Logisch antwoord, dat zou ikzelf niet kunnen bedenken. :eusa_clap:

Een Volvo Garage, zoals ik die ken in Almere weinig bekendheid met auto's boven de 300000 km. Ja vette prijzen voor een oliewissel.

En bijkomend iets, bij een Forummer kan ik meekijken en meelopen, en in de Volvogarage niet, en daar steek ik weer iets van op. Geld uitgeven kan ik altijd nog.

Ik heb meer vertrouwen in een Forummer bekend met de S70 ;D

Dan zou ik me melden bij Schaap in Emmeloord.
Heb ik mijn 245 ook in onderhoud.
Vakmensen en nog forumsponsor ook.

volvo-lover

Of dichterbij, Schaap in Lelystad, scheelt een brug.
Always back to Volvo

Midicijnman

Deka autoservice in Lelystad. De monteur rijdt zelf in een 850R en is een ervaren Volvoholic. Ook de eigenaar roffelt rond in een '99 XC70. Niet duur, leuke gasten en geen rare fratsen.