ervaring gezocht met 2 din NAVI

Gestart door michel500, 13-02-2012 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

michel500

V70 N T5 2001 automaat
hiervoor
850 20v 1996 LPG->V70RAWD 1997->V70 2.0T5 1997 LPI

NinaPaul

Ze gebruiken de software van http://www.sygic.com

Heb een paar kennissen die deze software gebruiken en ze zeggen dat het zeer goed is voor de prijs.
(zelf heb ik geen ervaring ermee)

Over get apparaat zelf kan ik niets zeggen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

jas

Ik heb deze in mijn 850 zitten, werkt prima!
http://www.chinavasion.com/2-din-car-dvd/7-inch-car-dvd-player/
Wel zelf igo er op gezet, mooier navi programma.
Ook het bestellen op deze site is me prima bevallen.
Paar dagen en je hebt het in huis.
Tv, dvd, radio, iPod support, alles werkt prima!
Alleen moet je bij het inbouwen en stukje plastic wegvijlen, de originele dubbeldin van Volvo schuift over een plastic rail. Die moet een beetje weg.

Gr. Jas

Luc

En ik gebruik al jaren navigatiesoftware van sygic (op mijn N95 en N82 dan). Écht heel goed, werkt perfect. Zoals alle software heeft t zn eigen nukken, maar daar wen je aan.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

dopie

Heeft die radio wel RDS of gaat het je alleen om de nav?

michel500

bedankt voor de reactie, ik ga deze radio maar eens uitproberen
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor

patrickkoning

Michel, ik heb er sinds gisteren een, opzicht wel een redelijk apparaat alleen hoor ik een hoge piep als het apparaat geluid verstuurt naar de speakers. Verder is het irritant dat zodra je radiomenu uit gaat, de radio stopt met spelen en als je je iPhone er aan hangt, iPod menu gelijk opent.

MICHEL306

Heb t ding nu twee jaar,radio is flut,geen rds hoewel je het wel aan kunt zetten.mp3 speelt prima,zelfs een mini hd van 20gig is geen probleem.
Navigatie is goed,igo8 werkt zoals het hoort,via internet de flitspalen er op,en dat bevalt goed.
Updates is een ramp omdat je het hele apparaat aan de pc moet hangen en dat gaat dus niet.
Dvd en cd prima naar mijn zin,algehele geluid in natuurlijk niet super maar kwa prijs niet slecht.
Handsfree werkt,maar microfoon is matig,leuk is wel dat mijn samsung s2 via bt muziek zo over de radio gooit,scheelt weer een snoertje.
Heb er zelfs een gamecube op gehad,aux werkt  perfect en klinkt gewoon lekker.
Basbox aansturing is niet regelbaar,dus een goede versterker is daarvoor wel nodig.

Gr Michel

NinaPaul

CiteerUpdates is een ramp omdat je het hele apparaat aan de pc moet hangen en dat gaat dus niet.

Laptopje, probleem opgelost
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

francois

heb een aantal van pioneer f930bt  in gebouwd ongeveer 300 stuks werkt perfect
ze kosten wel wat maar dan heb je ook wat

grfr

NinaPaul

Citaat van: francois op 13-03-2012 20:35:16
heb een aantal van pioneer f930bt  in gebouwd ongeveer 300 stuks werkt perfect
ze kosten wel wat maar dan heb je ook wat

grfr

Yep, kwaliteit kost geld :D
-Gottfried Leibniz

michel500

hoi, de pioneer is +/- 3x zo duur als een chinees, is dat te verantwoorden voor de betere werking /kwaliteit ?
is deze standaard incl iphone koppeling of is dat los aan te schaffen ?

gr
michel
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor

NinaPaul

Citaat van: michel500 op 15-03-2012 11:34:19
hoi, de pioneer is +/- 3x zo duur als een chinees, is dat te verantwoorden voor de betere werking /kwaliteit ?

gr
michel

Dat is voor eenieder zelf uit te maken, sommige mensen hebben genoeg aan het geluid van een tv, anderen moeten 10.000watt 7.1 in huis hebben om vrolijk te worden.
Voor sommige is een 32" tv prima, anderen moeten minimaal 42" hebben.

Ik stel klanten meestal de volgende vragen
-wat is het belangrijkste (noodzaak)
-wat zou u verder graag willen (optineel)
-wat wilt u maximaal uitgeven
-Gottfried Leibniz

MICHEL306

Citaat van: michel500 op 15-03-2012 11:34:19

gr
Michel

De mijne heeft deze aansluiting standaard

Gr michel

michel500

@ NinaPaul

wat moet erop  1- radio 2- Iphone-als carkit en muziek  3- navigatie europa

leuk cd- dvd

prijs vind ik te relateren aan de kwaliteit en mogelijkheden.
dacht aan max 500 maar als iemand mij overtuigd dat ik beter iets meer kan uitgeven met onderbouwing dan luister ik graag
V70 N T5 2001 automaat
hiervoor