Last van Oorsuizen.

Gestart door peteRRR, 15-02-2012 07:52:52

Vorige topic - Volgende topic

Ben

OK OK, ik zal iets harder schrijven

oor-zaken

:eusa_whistle:

pooh

dat varieert van een voorhoofdsholte ontsteking of de nasleep ervan, tot problemen met het evenwichtsorgaan, of gewoon een beschadiging. En natuurlijk als je gaat googlen dan zijn er ook hele enge verhalen te vinden, maar dat is bij een simpele verkoudheid al het geval, niet doen dus.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Vulk

Sterkte alvast. Het lijkt me iets waar je gek van kan worden.

peteRRR

Citaat van: Vulk op 15-02-2012 19:26:00
Sterkte alvast. Het lijkt me iets waar je gek van kan worden.

Het valt bij mij reuze mee hoor,het is iets waar je heel goed mee kan leven maar het hoort niet en daar ga je dan aandacht aan geven.
Als het kan verbeteren graag natuurlijk en ergens ga ik daar nog steeds vanuit,zo niet maak ik er nog steeds het beste van. :D

En gek zijn we eigenlijk allemaal al wel een beetje. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ludo

Een keer een goeie oorveeg, is ook geen oplossing?.

;D

bakboord1

Niet tegen vechten dan heb je er het minste last van. Acceptatie is de eerste stap.
Tegen tinnitus is erg weinig te doen.
Het oorsuisen wordt veroorzaakt door de hersenen die denken een geluid te missen en gaan dit zelf compenseren.
De suis is geloof ik altijd drie db harder dan de achtergrond. Het schijnt dat als je ouder wordt de frequentie lager wordt zodat je er minder last van hebt.

Mijn oorsuis is gelukkig te "accepteren". Er zijn mensen die worden er echt gek en of arbeidsongeschikt van.

verron

Lijkt me wel erg lastig en irritant, sterkte.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

peteRRR

Citaat van: Ludo op 15-02-2012 19:46:57
Een keer een goeie oorveeg, is ook geen oplossing?.

;D

En als dat niet werkt pakken we gewoon de hamer. ;D

Groet.

peteRRR

Citaat van: bakboord1 op 15-02-2012 19:47:20
Niet tegen vechten dan heb je er het minste last van. Acceptatie is de eerste stap.
Tegen tinnitus is erg weinig te doen.
Het oorsuisen wordt veroorzaakt door de hersenen die denken een geluid te missen en gaan dit zelf compenseren.
De suis is geloof ik altijd drie db harder dan de achtergrond. Het schijnt dat als je ouder wordt de frequentie lager wordt zodat je er minder last van hebt.

Mijn oorsuis is gelukkig te "accepteren". Er zijn mensen die worden er echt gek en of arbeidsongeschikt van.

Dat geloof ik zekers wel,het is wel heel jammer dat ze voor deze gevallen nog niets kunnen vinden.
Een grapje op z,n tijd moet kunnen maar voor deze mensen is het verre van, ( respect )

Groet.

Hans Duiven

Citaat van: peteRRR op 15-02-2012 13:27:31
Citaat van: pooh op 15-02-2012 13:13:20
Oorsuizen kan heel veel oorzaken hebben, daar is zo  niets over te zeggen. Goed plan dus om naar de dokter te gaan.

Welke oorzaken zijn dat pooh?

Groet.

Eerst maar eens een gehoortest laten doen en dan maar eens naar de huisarts voor onderzoek en eventuele verwijsbrief voor de KNO arts.

Succes,

Hans

peteRRR

Citaat van: Hans Duiven op 15-02-2012 21:25:28
Citaat van: peteRRR op 15-02-2012 13:27:31
Citaat van: pooh op 15-02-2012 13:13:20
Oorsuizen kan heel veel oorzaken hebben, daar is zo  niets over te zeggen. Goed plan dus om naar de dokter te gaan.

Welke oorzaken zijn dat pooh?

Groet.

Eerst maar eens een gehoortest laten doen en dan maar eens naar de huisarts voor onderzoek en eventuele verwijsbrief voor de KNO arts.

Succes,

Hans

Ga ik morgen doen Hans en dan laat ik even wat weten van hoe en wat,ben benieuwd.

Bedankt iedereen.

Groet.

peteRRR

Eerste test is binnen " de gehoortest " en de uitslag was,u heeft hele goede oren,uw gehoor is echt heel goed. :eusa_dance:

Op de nul lijn en er heel dicht tegen aan op beide oortjes,en dat schijnt heul goed te zijn,en de oren waren schoon.

Nou,das mooi,zo de 2de actie.

Hij had het over een apparaatje dat het oorsuizen op kan heffen of verzachten maar dit werkt ook niet bij iedereen,maar ik gaat even niet aan apparatuur aan de oren zitten denken,....optie zit wel opgeslagen in het achterhoofd.

Groet.

peteRRR

Aha,dat was snel het was een klein onderzoek van een dokters assistente,....trommels waren goed,bloeddruk 138 was ook goed.

Wel werd er een vraag gesteld of ik last van duizeligheid had,...........en ja  :eusa_think: dat heb ik de laatste 3 maanden gehad,zelf vond ik het een hele flinke kortstondige duizeligheid van een half uur ongeveer,stuk of 4 keer gehad.

Afspraak met de arts is gelijk gemaakt nu en de fluitketel doet het ook nog. ;D

Groet.

peteRRR

Nou,bij de huisarts geweest en die begon gelijk dat het niet te helpen was en ik het moest accsepteren en dat als je het hebt geaccepteerd dat er dan achter in de hersenen iets wegvalt/uitschakeld zo dat het geluid verdwijnt of zelfs veel minder wordt en zo goed als kwaad zat ze al te stuiteren dat ik m,n jas weer aantrok en vertrok,...........niet dus. ;D

Dus ik ging haar vragen stellen over de vitamine B12 en een sleepende holte ontsteking en evenwichtsorgaan,.......bladibladibla kwamen de verhalen afsluitend met " behalve als je last van duizeligheid hebt ",......bingooo. ;D

Had dat trouwens de vorige keer al gezegd. :eusa_think:

Het resulteerde in 9 buisjes bloed af nemen en dinsdag de uitslag op vragen en als daar niets verkeerd aan is door naar de KNO.
Het is dus zo slecht nog niet om jezelf een beetje te informeren over dit of dat want anders sta je zo weer buiten het deurtje.

Groet.

GeertG

Citaat van: peteRRR op 17-02-2012 15:30:27
Nou,bij de huisarts geweest en die begon gelijk dat het niet te helpen was en ik het moest accsepteren en dat als je het hebt geaccepteerd dat er dan achter in de hersenen iets wegvalt/uitschakeld zo dat het geluid verdwijnt of zelfs veel minder wordt en zo goed als kwaad zat ze al te stuiteren dat ik m,n jas weer aantrok en vertrok,...........niet dus. ;D

Dus ik ging haar vragen stellen over de vitamine B12 en een sleepende holte ontsteking en evenwichtsorgaan,.......bladibladibla kwamen de verhalen afsluitend met " behalve als je last van duizeligheid hebt ",......bingooo. ;D

Had dat trouwens de vorige keer al gezegd. :eusa_think:

Het resulteerde in 9 buisjes bloed af nemen en dinsdag de uitslag op vragen en als daar niets verkeerd aan is door naar de KNO.
Het is dus zo slecht nog niet om jezelf een beetje te informeren over dit of dat want anders sta je zo weer buiten het deurtje.

Groet.

Goed dat je door hebt gevraagd !  :eusa_clap:
Menigeen laat zich in de zorg (door wellicht onvoldoende informatie te krijgen/geven) weer wegsturen zonder dat problemen echt/goed worden aangepakt/onderzocht.

Succes met vervolg !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)