Wel of niet verstuivers vervangen?

Gestart door Gert, 18-02-2012 14:29:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ik-rol


Henk855

Voor Justice Brothers even bellen met Klaas van der Lingen, hij kan je er ook alle info over geven.

0299-653210

http://www.zvanderlingen.nl/nl/
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

ik-rol


Henk855

Gert, ik ben eigenlijk benieuwd of je al verder bent?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

M a r c

Tja... auto's hebben onderhoud nodig he?  Dus als je verstuivers niet meer lekker zijn dan moeten ze eruit en gereviseerd worden. Kost inderdaad geld want niemand werkt volgens mij gratis, doe je zelf ook niet...

Voordeel is wel dat je motor daarna veel beter, mooier en zuiniger zal lopen.

:)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Henk855

Marc,

Verstuivers kunnen ook vervuilen / dicht zitten en dan is het gebruik van een goede toevoeging in een aantal gevallen een oplossing. Indien het geen vervuiling betreft dan is revisie de enige goede oplossing. In mijn geval heeft Justice Brothers een zeer goede ,,job,, gedaan en voor die paar centen is het altijd het proberen waard.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

darius

#21
Bosio heeft hele mooie nozzles die. Oem vervangen en ook beter presteren als oem.

Www.diesel-service.nl. daar moet je zijn
No show, only go.

Ward

Ik heb bij 390k de cylinderkop laten vervangen (nokkenas lag in drie stukken.. :eusa_wall: :eusa_wall:), oude verstuivers erin en het roken was ook weg. Ondanks dat de verstuivers dus al bijna 4 ton gedaan hadden..
Waarmee ik niet wil zeggen dat je nu maar je kop moet laten vervangen ;D. Meer dat het misschien niet (alleen) je verstuivers zijn.