ABS connector stuk

Gestart door Jasper Boven, 19-02-2012 22:11:36

Vorige topic - Volgende topic

Jasper Boven

De connector welke in de ABS sensor rechtsvoor gaat heb ik onlangs door mijn eigen onkunde om zeep geholpen. De kunstof huls is nog in orde, de aan de kabel aangeknepen contactdelen niet meer. De kabel is precies op het punt waar de metalen connector is aangeknepen afgebroken.
Ik ben bij de dealer langs geweest met de vraag of ik bij hem deze delen kon kopen. Na in de werkplaats heel wat bakjes met connectordelen doorgelopen te zijn, heb ik deze niet kunnen vinden.
Daarnaast vraag ik mij af of het mogelijk is om een nieuw deel aan te knijpen, daar deze in zijn geheel omhuld is in rubber.

Weet iemand raad? Ik ben in 'onderdelen gevraagd' alvast de zoektocht gestart naar een complete kabel.

Jeroentjuh

Gewoon te koop bij de dealer.....

Volgens mij zijn het;

losse kabelschoen - 949002 - € 0,65

of;

reparatiekabel - 3523813 - € 4,75

Jasper Boven

Citaat van: Jeroentjuh op 20-02-2012 12:28:52
Gewoon te koop bij de dealer.....

Volgens mij zijn het;

losse kabelschoen - 949002 - € 0,65

of;

reparatiekabel - 3523813 - € 4,75

Top! Dit wist de dealer mij niet te vertellen. Vanmiddag er aan gesoldeerd en nu werkt de ABS weer naar behoren.
Bedankt voor de info!

S. Brouwer

Wie kan bevestigen dat dit inderdaad de benodigde artikelen zijn voor vervanging van de kabel.

LV heeft mijn kabel even (te) strak gestaan waardoor ik een foutcode 311 heb.

Jasper Boven

Dit zijn onderdelen van de complete ABS kabel. Om precies ze zijn dit onderdelen van de connectoren. De complete kabel is ook los te bestellen en vaak ook tweedehands te verkrijgen.
Welk deel van de kabels is defect?

Jeroentjuh

Citaat van: S. Brouwer op 07-12-2012 10:45:53
Wie kan bevestigen dat dit inderdaad de benodigde artikelen zijn voor vervanging van de kabel.

LV heeft mijn kabel even (te) strak gestaan waardoor ik een foutcode 311 heb.

Wat is er precies defect aan de kabel?