Eindelijk een auto gekocht (V70 2.4)

Gestart door patrickkoning, 23-02-2012 11:33:14

Vorige topic - Volgende topic

patrickkoning

Hierbij stel mij voor als nieuw lid op dit forum. Ik heb eindelijk de kans gehad eind oktober om een eigen auto aan te schaffen en het is een zilvere V70 2.4 170 PK  uit 1999 geworden, met destijds 260 000 km op de klok. Zelf heet ik Patrick Koning, ben ik 21 jaar, woonachtig in IJsselstein en systeembeheerder doordeweeks.

Ben er tot nu toe erg blij mee!

hathü

Welkom, daar kun je mee voor de dag komen. Ziet er goed uit.

patrickkoning

Dank je wel, her en der zitten er wel wat deukjes en krasjes jammergenoeg. Maar ik vind het een leuke auto om mee te beginnen. Ik wilde hem altijd al hebben. Vroeger reed m'n vader weleens met de auto van zijn baas, een S70. Ik vond dat toen een machtig mooie auto en was vooral gechameerd van het motorgeluid weet ik nog. Vandaar dat er een soort van vonk was overgeslagen.

icewing

Welkom Welkom,

moet zeggen grijs staat erg mooi, en ook een erg mooie auto heel veel succes, en niet te hard rijden he voor oom  :police:

met vriendelijke groetjes.
ice

patrickkoning

Ik heb er 1650 € voor betaald met de volledige onhoudshistorie en een nieuwe APK. Hierna is er nieuw wiellager onder gezet en een kleine onderhoudsbeurt uitgevoerd. Is dit een goede deal geweest?

rogerV701998

Citaat van: patrickkoning op 23-02-2012 11:40:30
Dank je wel, her en der zitten er wel wat deukjes en krasjes jammergenoeg. Maar ik vind het een leuke auto om mee te beginnen. Ik wilde hem altijd al hebben. Vroeger reed m'n vader weleens met de auto van zijn baas, een S70. Ik vond dat toen een machtig mooie auto en was vooral gechameerd van het motorgeluid weet ik nog. Vandaar dat er een soort van vonk was overgeslagen.

;D

Mooie auto! :eusa_clap:

Veel plezier ermee.

Fortissimo

Dat is zeker een goede deal, zeker als er een nieuw wiellager nog is geplaatst, ziet er goed uit.

veel plezier met je roffel

Miel850

Hier kun je als 21-jarige wel voor de dag mee komen  :D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

patrickkoning

Citaat van: Fortissimo op 23-02-2012 17:40:35
Dat is zeker een goede deal, zeker als er een nieuw wiellager nog is geplaatst, ziet er goed uit.

Dat is er naderhand bijgekomen, dus zelf laten maken bij de garage.

TODO lijstje bestaat nog uit:

Remslangen voor vernieuwen
Stuurkogel LV+RV
Stabilisatorsverbindingsstang LV

Verder is die prima in orde volgens de garage.

UserID6342

Veel plezier hier en met je roffel Patrick !

ronnievolvov70

Citaat van: patrickkoning op 23-02-2012 20:57:58

Stuurkogel LV+RV

welkom mooie auto

maare je had er nieuwe apk op gekregen??

zat de wielager en de stuurkogels en remslangen  dan in oktober nog binnen de apk marge??

mvg Ronnie
blij dat ik v70 rij:P

Marc O.

Ik heb z'n iets oudere broertje gehad, de 60-DL-HB. :D

Welkom!
...The Nile isn't just a river in Africa...

patrickkoning

Citaat van: ronnievolvov70 op 24-02-2012 07:03:25
Citaat van: patrickkoning op 23-02-2012 20:57:58

Stuurkogel LV+RV

welkom mooie auto

maare je had er nieuwe apk op gekregen??

zat de wielager en de stuurkogels en remslangen  dan in oktober nog binnen de apk marge??

mvg Ronnie

Geen idee Ronnie, de garagist zei dat de remslangen voor nog net binnen de marge vallen. Het wiellager was vanaf dat ik hem kocht al stuk, ik dacht alleen dat het cuppende banden waren. Blijkbaar is er alleen een APK-stempeltje op gegaan.

Sem

Hoi Patrick,

Wat een mooie auto zeg! Goeie keuze heb je gemaakt..  iemand van 21 zou toch gauw voor iets kiezen als een Golf e.d.

Zilver vind ik het mooist op een V70..  dit is overigens SilverSand volgens mij.. niet helemaal zilver. Echt een mooi auto.. :D

Een setje Perfo's zou de auto helemaal af maken in mijn ogen, maar daar zullen de meningen vast over verdeeld zijn. De meeste zullen je een 18" peg set aan willen smeren. :P

rogerV701998

Citaat van: Sem op 24-02-2012 09:37:33

Een setje Perfo's zou de auto helemaal af maken in mijn ogen, maar daar zullen de meningen vast over verdeeld zijn. De meeste zullen je een 18" peg set aan willen smeren. :P

Nee hoor, gewoon zo laten. ;D