koelvloeistof

Gestart door volvomarcel, 31-03-2003 13:45:28

Vorige topic - Volgende topic

Ramon

Zitten er een soort van vulplaatjes tussen ???

Ramon  ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

id20driver

het zijn  komplete klepstoters die je dan moet vervangen. Ze worden geleverd in verschllende hoogtes net als bij vulplaatjes. De motoren die af fabriek zijn uitgerust met gas (BI-fuel) hebben een gaskop en hebben veel minder last van ingeslagen zittingen dan wanneer een auto is uitgerust met een achteraf inbouw gasinstalatie
C70 - T5. Convertible Prestige. Turquise Blue Pearl. Black softtop. Beige softleather. Claret woodinlay. Dynaudio Dolby Surround Prologic. Parkingheater

micdee

Sowieso wel leuk om de gehele uhhhmmmmm discussie over wel/niet of welk soort koelvloeistof danwel anti-vries te gebruiken... komt mij wel goed uit... weet nu PRECIES  ??? ::) ??? welk soort/ras/type ik er in moet doen als ik de IC optm set erin ga zetten.. ben dan toch bezig dus doen we gelijk maar een volledige verversing.

Ramon

De ORIGINELE VOLVO koelvloeistof is de BESTE !!!!!

Ramon ;D ;D ;D
Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !

Zippo

Citaat van: Ramon op 07-05-2003 13:11:36
De ORIGINELE VOLVO koelvloeistof is de BESTE !!!!!

Ramon ;D ;D ;D

Jij weet toch ook niet wat je wil?!? :o
Zippo

micdee

Breng me nou niet in verwarring Zippo  ;D ;D

ik ga wel ff naar de specs kijken en dan eens ff shoppen

Zippo

Succes! Heb ik toch niet voor niets getypt! ;D

micdee

hahaha ik vind het sowieso wel leuk om het allemaal te lezen....... er zijn zo veel verschillende meningen (als je de verschillende topics leest) dat ik daaruit al wel heb geconcludeerd dat voor veel dingen jezelf moet beslissen wat je doet en ik geloof niet echt dat alles van VOLVO beter is... vele dingen laten ze "ergens anders" maken en zetten er dan VOLVO op......

En als dealers een keer iets niet op voorraad hebben rijden ze ook snel naar BREZAN toe... ( in dit geval: geloof me maar heb het zelf meegemaakt  :o ;D)

ex_beamerman

CiteerAls het aan mij ligt gooien ze er maar water op!
mag dat niet dan?
jhonn ;D ;D ;D ;D

Zippo

Citaat van: Jhonn Feikens op 07-05-2003 23:24:07
CiteerAls het aan mij ligt gooien ze er maar water op!
mag dat niet dan?
jhonn ;D ;D ;D ;D

Ghghe ;) ;D ;D ;D