Van Feritta terug naar Volvo!

Gestart door Boom, 23-07-2004 21:56:31

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

En het klinkt gewoon een stuk stoerder.

Rudi

3 originele volvo tapeindjes besteld+moertjes,volgende week kan m'n baas dat er mooi onderschroeven...heefttie ook wat te doen ;D

Dat kan ik zelf ook wel maar kon niet bij de smeerput want er stond een Daf 95 voor in repair :o en volgende week moet ik weer werken....

...en die prijs echt helemaal niet duur,3 tapeindjes + moertjes dat is echt geen geld zeg....

37€ :o
Dr.Go-Fast...

Boom

Citaat van: Entuscan op 23-07-2004 22:03:49
Vorig jaar in NL:
nr 9470703 : dubbele uitlaat =  354,-- ex

Vandaag Volvodealer Nieuwenhuijse in Deventer opgebeld en die kwamen met het antwoord dat er voor 1998 V70R AWD geen dubbele uitlaat was. Wel van modeljaar 2000. Ok klopt. Maar dan zou op een van 1998 een dode pijp zitten d.w.z. dat die geen uitlaatfuncite heeft???.  Kosten: 720 Euro! :o :o

Hoe zit het dan met die prijs die hierboven vermeld staat?
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

reneetje

Die 354 eurootjes kloppen toch echt hoor (bruto, ex dan tenminste) Klick op de foto voor een vergroting

Rene ;)

Boom

maar is dat de complete uitlaat na de downpipe? Toch echt die dubbele volvo-uitlaat?
Wie remt, verliest...

Entuscan

Citaat van: Boom op 24-08-2004 20:59:23
maar is dat de complete uitlaat na de downpipe? Toch echt die dubbele volvo-uitlaat?

Ja de uitlaat wel, maar geen eindstukken erop. Maar die kosten per stuk 30,37ex per stuk dus dan kom je er nog niet.

Niet gewoon prijs vragen voor dubbele uitlaat. Altijd prijsvragen adhv onderdeelnr's. ... bijna zeker dat je dan dezelfde prijs krijgt. Anders eens een heel boos telefoontje naar volvo nederland doen en zeggen dat hun dealer aan woekerprijzen zit.

Maar 99.999999% zeker ga je dezelfde prijs krijgen.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Boom

Citaat van: Entuscan op 24-08-2004 21:09:20

Ja de uitlaat wel, maar geen eindstukken erop. Maar die kosten per stuk 30,37ex per stuk dus dan kom je er nog niet.

Maar dat zijn de kosten natuurlijk niet ;) Ik snap nog steeds niet hoe ze dan aan 720 euro komen ???
Wie remt, verliest...

reneetje

martijn.

De 9470703 kost nu 322,-- ex btw, dus nog goedkoper geworden.

Boom

Citaat van: martijn. op 25-08-2004 09:50:10
De 9470703 kost nu 322,-- ex btw, dus nog goedkoper geworden.

Ok weer wat meer duidelijkheid, maar nog steeds twijfel. Dit nummer is namelijk van modeljaar 2000. Nu is mijn vraag of deze onder een V70 past uit 1998, volvodealer Hooftman te Woerden heeft zelf geen idee. Natuurlijk zou deze uitlaat aangepast kunnen worden, maar past ie ook zonder aanpassingen onder modeljaar 1998 V70R AWD?
Het lijkt mij geen probleem, maar ik zou er graag zekerheid over hebben.

>> Reneetje uit welk jaar komt jouw V70R AWD?
Bedankt!
Wie remt, verliest...

reneetje

Ricardo

b0nkolok

CiteerNu is mijn vraag of deze onder een V70 past uit 1998  

Het antwoord luidt bevestigend, ja dus.
Ik heb de twin MY 2000 gewoon onder mijn roffel gemonteerd. Past prima en met gemak. Alleen moet je een eindstuk erbij kopen en het rare plaatje verwijderen (met een dremel het randje overhouden en lijmen).

Kijk ook eens hier: klik hier

Zuukzes.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Boom

Citaat van: Ricardo op 19-07-2005 03:01:44
nog nieuws inmiddels?

Ehm mijn excuses... ja de standaard Volvo twinpipe zit er onder. Is veel beter zo, veel minder geluid. Wel nog een mooi geluid als je achter de auto staat en de auto wordt gestart ;)
Wie remt, verliest...

Ricardo

Maar dit is toch alleen mogelijk bij een V70 AWD, want die benzine tank is toch iets anders?
Op de foto lijkt dat je hier veel meer plaats hebt voor de 2de pot.