Robert stelt zich voor met de V70

Gestart door Da Bogoboy, 27-02-2012 13:23:44

Vorige topic - Volgende topic

Da Bogoboy

Beste Mensen,
Ik wil mij even voorstellen. Mijn naam is Robert we hebben sinds vorige week onze eerste Volvo. Het is een V70 Classic met een 2.5

Al jaren keek uit naar deze auto maar mijn vrouw wilde er niet aan. Sinds aanschaf van een caravan kwam het toch er toch van en we zijn benieuwd of de auto bevalt.

In ieder geval ben ik al druk aan het kijken op deze site naar kleine oplossingen (gasveren vervangen, carkit inbouwen enz...).

Groeten van ons,

Robert en Angela

(Foto's komen al we iets meer tijd hebben...)

hathü

Welkom, mijn vrouw vond een V70 eerst een grote bak, snapte niet dat ik het een prachtige auto vond,  als ik nu zeg dat een S60 ook wel wat voor me is krijg ik te horen dat een V70 veeeel mooier is, erg handig is en een ontzettend fijn zitcomfort heeft. Terwijl ze zich voor de V70 er kwam nooit bemoeide met wat voor auto ik kocht.

UserID6342

Welkom Robert en veel plezier hier en met je auto natuurlijk.  En ja, we zijn gek op foto's ;D

verron

Welkom hier Robert en veel veilige kilometers. Eén ding is zeker als je vrouw aan de roffel gewend is wil ze echt niet anders meer, geloof me hier spreekt een ervaringsdeskundige  ;D
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Da Bogoboy

Hier even een paar foto's:

De auto is niet vrij van werkzaamheden. Vooral kleine dingen moeten opgelost worden en er zijn nog wel wat wensen.
Maar eerst op pad met de caravan en kijken of de auto goed is voordat we verder gaan investeren...
Tot zo ver bevalt hij prima.

Voor mij is volvo echter niet nieuw, heb al wat kilometers mogen maken met een S80 en dit is ook een fijne auto.
Vroeger veel gereden met een 360 (een snelle jongen) en ondanks zijn lelijke uiterlijk was dat toch een prima wagen!

Groeten,
Robert

Boeijke

Welkom Robert.

Mooie wagen hoor. Nu nog een keer een paar leuke wielen eronder. En een nieuw roosterje in je bumper.

Oh ja,,, en gefeliciteerd met je verjaardag.

Willem

grijzev70tdi

Me moeder vond 2 volvo's ook te groot, maar nu wil ze niet meer anders ;D

Mooie V70, heeel veeel plezier ermee! En ook gefeliciteerd :D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Da Bogoboy

Bedankt voor de Felicitaties, ik ben inderdaad Jarig....35 alweer...  :eusa_clap: :eusa_boohoo: :eusa_dance:

Helaas geen vrije dag, vanmiddag toch weer aan de bak...

Maar ja, nog even een vraag:

Kan iemand mij info geven over het Clima systeem?
Zie foto:

Zoals je ziet ontbreekt er een plaatje en graag heb ik hem weer origineel...

Bedankt alvast!

Robert

grijzev70tdi

Dat is deltamil toch? Denk dat je dan bij een aircoboer uit komt. Die kan misschien zoiets bestellen, mits het los te krijgen is.
Dit soort airco komt niet veel voor in de V70

Da Bogoboy

Vandaag even een mailtje gestuurd naar Deltamil of er verlichting in het display hoort, zo ja welke lampjes en of ze nog nieuwe stickers kunnen leveren...
Tevens de vraag of een normaal Volvo display past...

Ik ben benieuwd naar de reactie..

grijzev70tdi

Volgens mij is Deltamil een compleet ander systeem. Ik zie ook geen ventilatortje in het roostertje zitten (naast je spiegelverwarming)

Da Bogoboy

Zojuist een reactie ontvangen van Deltamil, het is wel een display van hun en ze kunnen me misschien helpen!

Super hoor van dit bedrijf!

grijzev70tdi

christina

Welkom robert en angela

je forum naam kwam me bekend voor  :D

leuke auto,kan ook niet anders een v70  :)

groetjes christina

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

Volvo850 93

Welkom op HET forum veel plezier met je v70

Mvg