Black stone project

Gestart door de geneRaal, 29-02-2012 12:44:42

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Ja het is jammer, en het is dat ik nu al een T-5 heb anders zou ik de CY best willen overnemen ;), niet dat ik dat nu alnog niet zou willen maar goed. :eusa_shifty:

de geneRaal

Citaat van: MikeyQR op 24-01-2016 13:45:55
Citaat van: de geneRaal op 24-01-2016 13:33:21
Ik laat hem morgen ophalen door een garage.
Hopend dat er wat gevonden wordt en dan nog gaat hij de deur uit.

Heb je een Volvo Gaurd alarm in de CY?, die willen ook dit soord problemen veroorzaken door dat de alarm accu rot is, dan trekt hij je gewonen accu leeg. 
Dit met accu leeg trekken heb ik bij mijn 850 20v gehad accu leeg na een dag, alarm eruit en probleem opgelost.

Gisteren nog normaal mee gereden en afgelopen maanden ook.
alleen een lambda lampje afen toe,das alles.
dit heb ik dus een paar maanden geleden ook gehad,toen stond ik ergens in het bos.
waarom mij dit nu altijd overkomt weet ik niet,maar dit gekloot ben ik dus spuugzat.
Hij rijd normaal zonder horten of stoten,.
kan geen foutcodes uitlezen,op contact zetten werkt niet.
de garage gaat het maar uitzoeken,dan maar geld er tegenaan.
Blackstone under construction

maruska

precies, gewoon houden dat gele draakje. en anders mij bellen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

LenT-5R

Mijn auto had ook ooit zoiets. Opgelost door multimeter in de Ampere-stand te zetten en tussen een van de accupolen te schakelen. Constante stroom (contact uit) was te groot. Daarna telkens 1 zekering verwijderen, en kijken of de stroomopname zakt. Zo kwam ik er achter dat.....het lampje in het dashboardkastje niet uit ging !  :o

Jan_D.

Of een relais van bijvoorbeeld een deurvergrendeling dat blijft kleven.

dielie850

Waarom wegdoen ???
Je hebt er zoveel tijd ingestoken dan moet je nu ook niet opgeven :eusa_naughty:
Dat heb je nu eenmaal met die oude hokken van 20 jaar oud dat er wat storinkjes komen maar dat is toch juist de sport om die weer op te lossen ;)

The Demon

Ik wil er ook weleens een blik op werpen hoor, moet je even naar Haarlem komen.

Zou toch echt zonde zijn als je hem hierom wegdoet.

glenfiddich1983

Citaat van: LenT-5R op 24-01-2016 14:35:09
Mijn auto had ook ooit zoiets. Opgelost door multimeter in de Ampere-stand te zetten en tussen een van de accupolen te schakelen. Constante stroom (contact uit) was te groot. Daarna telkens 1 zekering verwijderen, en kijken of de stroomopname zakt. Zo kwam ik er achter dat.....het lampje in het dashboardkastje niet uit ging !  :o

Bij mij was het eens de verlichting in de kofferbak die soms niet uit ging ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

Jurijn R

Citaat van: dielie850 op 24-01-2016 17:20:24
Waarom wegdoen ???
Je hebt er zoveel tijd ingestoken dan moet je nu ook niet opgeven :eusa_naughty:
Dat heb je nu eenmaal met die oude hokken van 20 jaar oud dat er wat storinkjes komen maar dat is toch juist de sport om die weer op te lossen ;)

Geldt ook helemaal voor jou hoor ;D

Jammer dat je de witte wil wegdoen. Zoveel tijd en waarschijnlijk geld ingekropen dat het toch jammer is?  :o

dielie850

Citaat van: Jurijn R op 24-01-2016 18:24:18
Citaat van: dielie850 op 24-01-2016 17:20:24
Waarom wegdoen ???

Geldt ook helemaal voor jou hoor ;D

Jammer dat je de witte wil wegdoen. Zoveel tijd en waarschijnlijk geld ingekropen dat het toch jammer is?  :o
Klopt je hebt helemaal gelijk ;D
Tijd en geld zowieso maar of ik hem nu weg doe of over een paar jaar dat krijg ik er toch never nooit niet meer voor terug :-\
Maar ik doe hem niet uit frustratie weg omdat er storingen in zitten maar meer om financiele redenen en omdat ik met de V70R verder wil gaan ;)
Een ding is zeker je gaat er wel spijt van krijgen als je hem wegdoet helemaal als je er straks achter komt dat het misschien een storinkje van niks is.

)()()sT

Hmmm, een cream yellow  :eusa_drool:

Maarre, dit moet toch op te lossen zijn?

de geneRaal

Was massa probleem.
Nu werk de AB van het alarm niet.
Kan wel gewoon meg sleutel openmaken en starten.
Iemand iedeetjes?
Blackstone under construction

Johann

StefanCJ

Zonde om hem weg te doen. Het blijven nou eenmaal ouwe hokken die af en toe wat nukkig zijn. Het hoort er eigenlijk een beetje bij  ;D. Ik ben benieuwd wat het is, hopelijk iets kleins.

Succes!

V70geRwin

Citaat van: de geneRaal op 27-01-2016 22:14:02
Was massa probleem.
Nu werk de AB van het alarm niet.
Kan wel gewoon meg sleutel openmaken en starten.
Iemand iedeetjes?

2616,-  ;D

ff geduld hebben.
na een paar starts vinden ze elkaar weer.
had mijne ook nadat de binnenverlichting was blijven branden en de hulpstart gedaan was.