Ervaringen RIMA te Druten?

Gestart door Robert70, 29-02-2012 17:15:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Robert70

Beste mede forumleden,


M`n roetbak geeft aan een onderhoudsbeurtje nodig te hebben (service-lampje licht op). Ik ben sinds een aantal maanden woonachtig in Beneden-Leeuwen, komende vanuit de Achterhoek waar ik m`n gehele leven heb gewoond, heb ik nu geen idee wat een goed adres is om m`n roetbak te laten onderhouden, omgeving Beneden-Leeuwen (Tiel - Nijmegen en alles wat daar tussen zit).


Dichtbij, Druten, zit RIMA - daar iemand ervaring mee?


Indien negatief - dan graag middels pm. ,
want ik wil niet maar zo in het openbaar een voor mijn onbekende in een kwaad daglicht zetten :eusa_snooty:.


B.v.d.  :eusa_clap:,


855 roetbak & Robert

Ries van de Zilverschuit

Rima doet toch geen onderhoud? Of heb ik dat  nog nooit gemerkt? Tweedehands onderdelen leveren doen ze goed hoor! Betrouwbaar adres.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Robert70

Citaat van: Ries van de Zilverschuit op 29-02-2012 17:22:44
Rima doet toch geen onderhoud? Of heb ik dat  nog nooit gemerkt? Tweedehands onderdelen leveren doen ze goed hoor! Betrouwbaar adres.
Volgens hun site plegen zij ook onderhoud.

Maar ik ben hier in deze nog nooit feedback tegengekomen.

widebody

#3
DIRK? Over betrouwbaar gesproken. :D

Robert70

Citaat van: widebody op 29-02-2012 18:32:35
DIRK? Over betrouwbaar gesproken. :D
Hem ben ik al veelvuldig tegen gekomen, maar ik las ook dat hij momenteel andere zaken aan z`n hoofd heeft, de nodige fysieke ongemakken.

Hengeveld

Wat onderdelen betreft ben ik niet altijd even tevreden over Rima. Soms wel, soms niet. Dirk lijkt mij een betere optie.

UserID6342

Citaat van: Robert70 op 29-02-2012 18:58:45
Citaat van: widebody op 29-02-2012 18:32:35
DIRK? Over betrouwbaar gesproken. :D
Hem ben ik al veelvuldig tegen gekomen, maar ik las ook dat hij momenteel andere zaken aan z`n hoofd heeft, de nodige fysieke ongemakken.
Mwuh ;D  We zijn alweer aan het opkrabbelen hoor en gewoon weer lekker bezig ;D PB maar even en dan kijken we wel wat er gedaan moet worden allemaal en of we eruit kunnen komen samen.  Zal best wel denk ik zo ;D

Robert70

Citaat van: Robert70 op 29-02-2012 18:58:45
Citaat van: widebody op 29-02-2012 18:32:35
DIRK? Over betrouwbaar gesproken. :D
Hem ben ik al veelvuldig tegen gekomen, maar ik las ook dat hij momenteel andere zaken aan z`n hoofd heeft, de nodige fysieke ongemakken.[/b]

Citaat van: Hengeveld op 29-02-2012 19:15:16
Wat onderdelen betreft ben ik niet altijd even tevreden over Rima. Soms wel, soms niet. Dirk lijkt mij een betere optie.

Wel bedankt voor het meedenken hoor ;)!

Robert70

Citaat van: Dirk342 op 29-02-2012 19:17:52
Citaat van: Robert70 op 29-02-2012 18:58:45
Citaat van: widebody op 29-02-2012 18:32:35
DIRK? Over betrouwbaar gesproken. :D
Hem ben ik al veelvuldig tegen gekomen, maar ik las ook dat hij momenteel andere zaken aan z`n hoofd heeft, de nodige fysieke ongemakken.
Mwuh ;D  We zijn alweer aan het opkrabbelen hoor en gewoon weer lekker bezig ;D PB maar even en dan kijken we wel wat er gedaan moet worden allemaal en of we eruit kunnen komen samen.  Zal best wel denk ik zo ;D

Ik ga NU een PMtje schrijven en posten.

stefanhuijser

En als Dirk te ver is en je hebt eens wat dan ben je ook welkom in Druten ;)

Zo.. Team Nijmegen en omgeving is weer compleet ;)

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Robert70

Citaat van: stefanhuijser op 29-02-2012 19:21:34
En als Dirk te ver is en je hebt eens wat dan ben je ook welkom in Druten ;)

Zo.. Team Nijmegen en omgeving is weer compleet ;)

Gr. Stefan
Wel wel ...helemaal top!

M`n job is in Nijmegen, dat zou wel eens gunstig kunnen uitpakken ...

Maar ik zou ook graag nog een keer de voorste raampjes electrisch bedienbaar willen maken, en daar zoek ik (ook) iemand voor ... Zwengelen heeft z`n charmes maar ik kom er nu achter dat je dat dagelijks toch vaker doet/moet dan dat ik mij van te voren had bedacht ...

UserID6342

Je ramen voor elektrisch hoeft geen probleem te zijn en ook niet zo bar veel te kosten, mits alle kabels en relaisvoetjes in de auto aanwezig zijn ;D  En dat is nu net weer per auto verschillend.  Zouden we dus eerst even naar moeten kijken.  De onderdelen heb ik allemaal wel liggen.

stefanhuijser

Ik heb alleen nog maar motortjes liggen, maar geen panelen en knoppen meer..

Misschien heeft Dirk nog wat en anders eens informeren hier op het forum of bij bijvoorbeeld RIMA.

Ik vind RIMA nooit vervelend, maar dat komt vooral omdat ik alles daar zelf mag demonteren.

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Robert70

Beste Stefan, Dirc, ik gun jullie het beide maar ik hanteer in deze altijd een heel eenvoudig principe (er vanuit gaande dat jullie beide sleutel-technisch jullie mannetje staan):

die wie het eerst komt die ...


Robert.