Knipperlichten knipperen niet bij vergrendeling

Gestart door christianvanloon, 29-02-2012 22:52:58

Vorige topic - Volgende topic

christianvanloon

Dag forummers,

Mijn C70 T5 uit 1998 heeft sinds enkele dagen een probleempje.

Bij het centraal ontgrendelen met de afstandsbediening, gaan netjes de deuren open en knipperen de knipperlichten 2x (volgens mij). De binnenverlichting gaat netjes aan.

Bij het afsluiten echter, gaan de deuren netjes op slot en de binnenverlichting uit, enkel knipperen de knipperlichten niet meer.

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe op te lossen?

Groeten, Christian

FLA

Lijkt mij een alarm-gerelateerd probleempje. Bij het handmatig afsluiten is het alarm niet ingeschakeld en knipperen de alarmlichten ook niet.

Edit: Ow shoot... Duh. Vraag staat in't alarm-hoekje van't forum.  ;)

christianvanloon

Inderdaad, ik moet niet vergeten te vermelden dat het alarm lampje bij de voorruit eveneens niet knippert en dus niet ingeschakeld lijkt.

elianmars

Heb je misschien recent de motorkap open gehad? Mocht dit het geval zijn, maak die nog eens open en gooi 'm iets harder dicht.

Hengeveld

Kijk ook even of de instapverlichting onder het dashboard niet toch nog brandt, want dan komt het door een microswitch in een van de deuren. En daar is hier al veel over geschreven.

christianvanloon

Citaat van: elianmars op 01-03-2012 00:00:32
Heb je misschien recent de motorkap open gehad? Mocht dit het geval zijn, maak die nog eens open en gooi 'm iets harder dicht.

Mijn dank is groot.... kon echt niet zien dat hij niet goed dicht zat, maar dit was dus het probleem! Druk gemaakt om niets dus...

Dank!