Toertocht en BBQ 18 JULI A.S.

Gestart door Gerrit1961, 29-06-2004 22:49:08

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

BBQ was weer errug lekker, de laptop heeft de halve dag staan dansen op de nieuwe muziek van Patrick (nogmaals enorm bedankt!!).
Op de terugweg moesten de grijze muizen nog even laten zien dat een turbo harder kan dan een GLT <flits> ;)
V.w.b. de nieuwe gezichten, ik ben bij de BBQ's blijven staan aangezien ik daar de meeste doorstroom van mensen verwachtte.

Joris_Scholte

Ja, zet die foto's maar online Reitse!   :D

Reitse

Als ik weer toegang heb tot meneer Scub@'s server... ;)

Zal wel ff kijken of ik ze morgen online kan krijgen

Joris_Scholte

Reitse

Jou via de spiegel, Koen was net te snel weg....

Joris_Scholte

Ben benieuwd!

Citaat van: Reitse op 19-07-2004 21:56:59
... Koen was net te snel weg....

Goh, wat een verrassing...  ;D  ;D

Fokke 01.01.005

Fotografen onder ons, vergeet niet ook een paar foto's naar Daan te sturen, de webmaster van de club. Voor de geschiedschrijving op de clubsite is hij van ons afhankelijk.

Walter en Feddo, weer terug door de Coentunnel én de Schipholtunnel, dat maakte de dag toch weer helemaal áf. Ruud en Guido zullen ook hebben kunnen genieten in de Zeeburgertunnel als ze hun raampje tenminste op een kier hebben gezet...

groeten,
Fokke
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

Joris_Scholte

Heb geen tunnels nodig gehad om van mijn 850 te kunnen genieten  ;D  ;D Hoop trouwens dat de KLPD géén foto's heeft gemaakt...

denkweb

Hey mensen! Plaats de foto's effe in dit topic, ik rip ze er dan wel weer vanaf voor de clubsite (is zo'n belasting voor de mailbox ;) )

konniekip

de mijne mag je van mn url afrippen enkele blz terug

Walter

Ik wil best foto's plaatsen (of links ernaar, 1,4 mb duurt ff voor je het binnen hebt) maar ik stuit op hetzelfde probleem als Reitse... Ehh Scub', ahhh alsjeblieft  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

Hallo,

Aan de reacties hebben we kunnen lezen dat de bbq en de toertocht afgelopen zondag een groot succes genoemd mag worden.

Wellicht dat er iemand is die zijn of haar ervaringen op papier kan zetten zodat we een mooi verslag in de komende Roffel kunnen plaatsen. Dit artikel kan gemaild worden naar: redactie@volvo850club.nl. Voor eventuele vragen kan dit adres uiteraard ook gebruikt worden!

Alvast bedankt !!

Redactie "De Roffel"

Ludo & Walter

Uiteraard zijn alle artikelen welkom, dus als je eens iets kwijt wilt over jezelf of over de auto's dan zien we dat graag.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Erik_M.