[MINI-MEETING] Zaterdag 31 juli 2004 a.s.

Gestart door denkweb, 25-07-2004 12:25:45

Vorige topic - Volgende topic

Roi

Ik weet niet of er interesse is een laptop en OBD-kabel? Anders ben ik ook wel aanwezig, kan ik meteen eens kijken of zo'n 850 me bevalt :P

En dan mag iemand me vertellen welke software ik moet hebben, VAGCOM en Scantool zijn aanwezig, dus die zijn het probleem niet.

denkweb

Citaat van: Roi op 30-07-2004 00:18:14
Ik weet niet of er interesse is een laptop en OBD-kabel? Anders ben ik ook wel aanwezig, kan ik meteen eens kijken of zo'n 850 me bevalt :P

En dan mag iemand me vertellen welke software ik moet hebben, VAGCOM en Scantool zijn aanwezig, dus die zijn het probleem niet.

Johann, ga je toevallig mee??  ;D ;)

Roi

Citaat van: denkweb op 30-07-2004 07:54:45

Johan :-\

Mja, als er voor vanavond iemand is die zijn auto als proefkonijn aanbiedt dan gaat het nog lukken, aangezien in die kabel + VAGCOM bij iemand moet ophalen.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Johann

Citaat van: denkweb op 30-07-2004 07:54:45
Citaat van: Roi op 30-07-2004 00:18:14

Misschien even naar Winterswijk.. Even met Zippo overleggen. We hebben nog een paar dingen te doen voor Zondag.

M a r c

Citaat van: denkweb op 29-07-2004 19:46:36
Citaat van: Ingrid op 29-07-2004 14:00:19
Even nieuwsgierig,  met hoeveel zijn we nou zaterdag?

Jij, ik en dingetje hierboven geloof ik  ;D

Hakt er nog niet echt in he... en het wordt zulk mooi weer!!

Kom op mensen, beetje zwakjes hoor...  8)

Misschien een beetje meeting-overkill? En veel mensen zijn natuurlijk op vakantie.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

fearless

Maar gaat het nu nog door met zo weinig mensen ??

BennieV70T

Tja ik laat het vanavond nog weten. Want 2 uur rond rijden zonder airco is erg warm.
Volvo 850 2.5 glt, Volvo V70 2.5t, Volvo 850 T5, Volvo S80 2.9, Volvo S80 2.4T, Volvo S70 10V, Volvo 850 T5R
Huidige auto`s= Volvo S80 3.2 en C70 T5

fearless

Citaat van: Bennie850glt op 30-07-2004 15:09:59
Tja ik laat het vanavond nog weten. Want 2 uur rond rijden zonder airco is erg warm.

Raampje open.  ;)

Joris_Scholte

Ik ben er definitief niet bij, moet redelijk bijtijds beginnen zaterdagmiddag.

mehn

Citaat van: Bennie850glt op 30-07-2004 15:09:59

2 uur  ??? 6 uur ! Mét airco, dat dan weer wel  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Hoeveel gaan er nu totaal mee dan ?? want ik begin een beetje te twijfelen.  :-\

Ingrid

Ja hallo zeg, het gaat toch wel door... anders heb ik net voor niets Knoet staan wassen
Volvo is a girls best friend...

denkweb

Even teruglezend kom ik op het aantal van 5 (vijf) voertuigen... ik ben er, dus wie er interesse heeft zie ik vanzelf verschijnen!

KNIP
INGRID
MEHN
DENKWEB
ZIPPO en JOHANN (komen na afloop een ijsje halen als het meezit)
FEARLESS

Ik zie hier dus toch weer terug dat een zondag voor veel mensen gunstiger is. Wat betreft de overkill, ach, je kunt niet overal tegelijk zijn en ik zal me zaterdag niet vervelen in ieder geval! ;)

Ingrid

Okay, mooi zo het gaat dus door. Ben nu naar het paard en rond 13.00 uur in Arnhem.

Tot zo.
Volvo is a girls best friend...