Resonerende richtingaangeverhendel

Gestart door Matthieu123, 03-03-2012 23:01:15

Vorige topic - Volgende topic

Matthieu123

Ja daar heb ik dus af en toe last van.. één van de weinig dingen die nog resoneert/trilt in mijn auto.

In de neutraalstand staat er ook wat speling op van boven naar beneden, niet van voor naar achteren.
Nu vraag ik me echter af of hier meer mensen last van hebben? Ik het vind het sonde om heel de schakelaar te vervangen als dat geen resultaat geeft namelijk.

Boeijke

Lijkt me een kwestie van gewoon vervangen of mischien een keer een andere proberen.
Want als dat het enigste is wat trilt moet het wel haast in de hendel zitten.

Da Bogoboy

Bij mij doet hij precies het zelfde, ik ga ook kijken naar een oplossing. Het is bij mij (denk ik) het schakelaartje van de cruise control wat een beetje ruimte heeft in de hendel.

jeroen74

Hele ding uit elkaar halen, en wat dik vet op het asje van de hendel smeren? Alhoewel ik me meen te herinneren dat er niet echt een asje inzit, gewoon twee nokjes op de handel die in uitsparingen in de bovenste en onderste helft van de unit vallen. Ik heb dat ding een jaar geleden eens uit elkaar gehaald en het vet van de contacten vervangen, maar goed herinneren hoe het zit precies zat doe ik niet ;)