Stelt zich voor: 1995 10v 850 estate LPG

Gestart door soichiro, 04-03-2012 23:28:55

Vorige topic - Volgende topic

soichiro

Hallo 850 / 70 mannen en vrouwen,

nu m'n 850 de 325.000 is gepasseerd, leek het me handig een account aan te maken op dit forum. Ik lees er al ruim een jaar doorheen, en ben zodoende al behoorlijk wat te weten gekomen over allerhande kuren, onhebbelijkheden, handigheidjes, maar ook lofzangen en verbazingwekkende feiten.

Na zo'n 12 jaar onafgebroken lease auto's te hebben gereden, nam ik zo'n 1.5 jaar geleden de 850 over van een vriend van me. Ik ken de auto al zo'n 7 jaar, en ik vind het een leuke uitdaging de 850 tegen minimale kosten nog wat ouder te laten worden. Ik sleutelde altijd behoorlijk veel aan motorfietsen, maar lig tegenwoordig dus ook regelmatig onder de auto. Soms wordt hij daar beter van, soms ook niet. Leuk is het altijd.

De APK is zojuist vernieuwd, dus ik gooi de pijlen op minimaal nog 1 jaar. Wellicht moet ik binnenkort een beroep doen op jullie kennis!

Voor nu staat een jengelend geluid uit de distribitie op de agenda. Hij klinkt als een oude kadett, en dat staat 'm niet. Ik vermoed de stuurbekrachtingingspomp. Ik ga meteen maar eens een topicje posten!

The body must be relaxed, but the mind must be sharp.

volvobug

Welkom! Maar na ruim een jaar forumbezoek moet je toch beter weten  :eusa_whistle:

Waar zijn de foto's?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

soichiro

Ik weet het.. Ok dan, van de laatste klus; schokdempers:

soichiro

christina

na een jaar werd het ook wel eens tijd   ;)

welkom  :D

gr christina

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

volvobug

Netjes gepoetst? Gestript zul je bedoelen  :azn:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Fortissimo

Welkom op het forum , en veel plezier met je roffel gewenst.

Ja en de tekst klopt niet echt met gepoetst :eusa_liar: