Het advertentieboard

Gestart door Ben, 07-03-2012 12:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

wat willen we ?, een discussieforum waar we dieper ingaan op de ins en outs van onze liefhebbersauto's en de algehele zin van het dagelijk leven, met de ingebouwde mogelijkheid om van een liefhebber voor een liefhebber wat te kunnen verkopen..

of gaan we de deur openzetten voor elke autohandelaar/autosloper die denkt, hé handig kan ik daar ook mijn zooi op kwakken....

Ik modereer zelf ook op het grootste modelbouwforum van nederland, en je wilt niet weten wat we af en toe aan dagtaak hebben om de Te koop gedeelte's in de hand te houden...

Laten we t lekker zo laten of t aantal posts verhogen....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Boeijke

UserID6342

Mooi dat Thomas dat gaat doen.  Heel veel succes Thomas en laat je de kop niet gek maken door al die gasten ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

GeertG

Mooi dat je het gaat doen Thomas !  :eusa_clap:
Succes  :)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

fust850

Da's goed nieuws, success Thomas!

Mag ik, met alle respect, suggereren dat advertenties voor auto's en/of onderdelen te koop eigenlijk altijd een (richt)prijs zouden moeten bevatten?
Lijkt me een stuk handiger voor het gericht zoeken...

Zweedse wolf in schaapskleren:  Ford S-Max 2.5ST Roffelbus

Vulk

Bedankt Heren! We werken momenteel aan een update van de regels.

fredtref

Mooi dat het geregeld is, nu gelijk alles er af sodemieteren...wat ik niet interessant vind  :eusa_whistle:

rogerV701998

Citaat van: Vulk op 09-03-2012 16:56:25
Bedankt Heren! We werken momenteel aan een update van de regels.

We? Heb je meteen een team geformeerd Thomas? :eusa_think:

;D

Succes met deze nieuwe uitdaging. :D

JvW

Heel veel succes, geduld en wijsheid Thomas.

WYD

CiteerHet heeft er toe geleid dat ik Thomas 'Vulk' gevraagd heb deze klus op zich te nemen.
Hij gaat het advertentieboard in samenwerking met Maikel en Arthur beheren.

Dat lijkt mij een team ja  ;D
Open of niet open, er komt gewoon veel meer volk op dit forum af omdat de waarde momenteel erg laag ligt en veel meer mensen zich een 850/V70 kunnen veroorloven. Meer liefhebbers, maar ook meer mensen die alleen iets willen weten/nodig hebben. Over een paar jaar hou je de verzamelaarsauto's over en wordt het weer een stuk rustiger met een veel hoger percentage echte liefhebbers. Heb ik op een ander forum in 5 jaar tijd ook meegemaakt.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

UserID6342

Citaat van: WYD op 10-03-2012 23:13:06
CiteerHet heeft er toe geleid dat ik Thomas 'Vulk' gevraagd heb deze klus op zich te nemen.
Hij gaat het advertentieboard in samenwerking met Maikel en Arthur beheren.

Dat lijkt mij een team ja  ;D
Open of niet open, er komt gewoon veel meer volk op dit forum af omdat de waarde momenteel erg laag ligt en veel meer mensen zich een 850/V70 kunnen veroorloven. Meer liefhebbers, maar ook meer mensen die alleen iets willen weten/nodig hebben. Over een paar jaar hou je de verzamelaarsauto's over en wordt het weer een stuk rustiger met een veel hoger percentage echte liefhebbers. Heb ik op een ander forum in 5 jaar tijd ook meegemaakt.
+ 1.  Had het niet beter kunnen verwoorden.  Zolang het maar niet de kant opgaat van de 700/900 rijders, vind ik het prima.  Ook op dat forum heb je de ' echte'  liefhebbers en degene die voor een appel en een ei een dikke auto willen rijden.  het laatste zie je ook steeds vaker hier gebeuren helaas.

Vulk

Gelukkig zullen de brandstofprijzen helpen om het kaf van het koren te scheiden.  :evil:

jacques1967

Indien het kaf van het koren gescheiden zou moeten worden, kan toch de voorwaarde van een x -aantal posts geen probleem zijn. Echte liefhebbers/geinteresseerden zetten wel door en gaan geen flauwekul posten. Wellicht is het een idee om een zgn. buddy toe te wijzen aan geheel nieuwe inschrijvers. Deze buddy introduceert de nieuwe inschrijver dan. De buddy moet dan zelf wel bekend zijn. Op deze wijze weet je in elk geval wel zeker dat de ,,nieuweling,, geen pulp  gaat verspreiden op het forum. Misschien wel een beetje omslachtig maar je blijft wel gevrijwaard van onzin posts. Persoonlijk vind ik dat er best verschil kan/mag zijn  in zgn. authorisaties tussen forumleden onderling. Maar om dat nu enkel af te laten hangen van het aantal posts die men plaatst is natuurlijk vragen om soms onnodige vervuiling van het forum , die verder zo open is van structuur.

Overigens wens ik de betreffende heren veel succes met de nieuwe uitdaging. Ik geloof dat het(wederom) dik in orde gaat komen.

razorx

Bedankt voor de goede zorg en succes Heren!