Ferrita cat. back systeem onder een Estate automaat

Gestart door morrison, 07-03-2012 22:05:27

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

Heb vandaag nog ff gereden met beidde auto's . Ferrita is beslist ( veel) lawaaieriger

jero

Weet iemand waar je een Mosselman kan kopen ?

Nog een vraag : hoe ziet het eindstuk er uit of zijn hier ook keuzes in ?  (zonder slijp en laswerk  ;))

Vulk

Hoe klinkt een Ferrita catback onder een turbo in combinatie met een Ferrita 3" DP zonder cat.
Zijn daar toevallig geluidsfragmenten van?

peteRRR

Heb nog ergens een filmpje van de 850 met 3 inch DP overgaand naar Ferrita 2,5 inch met kat naar een demper loze eindpijp van Simons.

Ga em even op zoeken. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

)()()sT

Citaat van: Vulk op 11-03-2012 21:18:13
Hoe klinkt een Ferrita catback onder een turbo in combinatie met een Ferrita 3" DP zonder cat.

Moet je straks eens met Rogé rijden. Onder mijn 850 ligt een ferrita catback, echter wel met een ori. DP waar de cat vervangen is door een buis.

Ludo

Citaat van: Vulk op 11-03-2012 21:18:13

Dat is toch niet zo moeilijk om te vinden...

)()()sT

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Rob850turbo

Zal eens kijken of ik nog een mosselmannetje heb liggen.

Ludo

Citaat van: jero op 11-03-2012 20:57:59
Nog een vraag : hoe ziet het eindstuk er uit of zijn hier ook keuzes in ?  (zonder slijp en laswerk  ;))

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,38759.0.html

jero

Rob850turbo

Spin!

Ferrita onder een 2.5-10V knettert in ieder geval harder dan de Ferrita onder de 2.3 turbo...

...Ik heb dan ook geen einddemper onder de 10V hangen. Ik heb deze uitlaat eronder hangen:
http://youtu.be/UwkIVqsKlhg

www.vm-parts.nl

FrankvdAa

Zit er aan te denken om voor m'n S70 automaat een ferrita catback aan te schaffen. Heb al een 3" downpipe met 100cpi cat en ben eigenlijk wel benieuwd of die brom bij een S70 ook zo storend is.

Zijn er mensen met een dergelijke setup?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register