Even voorstellen

Gestart door solidnmgn, 08-03-2012 18:14:45

Vorige topic - Volgende topic

ronnievolvov70

ik denk dat dat budget alleen voor de aanschaf is

neem aan dat zon mondeo die ze reden even duur is in wegebelasting en verzekering en dergelijke

als een 850

dus dat het rijden van een volvo geen probleem is

UserID6342

Waarom zo ver weg kijken ?  Er staan er zat in de buurt te koop hoor.  En als je een diesel wilt overwegen heb ik er nog wel eentje met weinig km's erop.  Kost iets meer als je oorspronkelijke budget, maar dan weet je wel zeker dat je een auto hebt die goed is.  Als de wegenbelasting voor LPG (geen G3) geen probleem is voor je met een Mondeo, ben je met een dieseltje goedkoper uit.

solidnmgn

Het budget is inderdaad wat we op dit moment hebben voor aanschaf. Extra potjes die we hebben zijn inderdaad voor de kleine, electronica die kapot, onderhoud aan huis, Vakantie etc.... Het is niet dat we het krap hebben, zeker niet als twee verdiener.

Diesel zou ook een optie zijn. Wat zou jou diesel moeten opleveren.

Groet Jacco
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

verron

Citaat van: solidnmgn op 09-03-2012 09:08:22
Het budget is inderdaad wat we op dit moment hebben voor aanschaf. Extra potjes die we hebben zijn inderdaad voor de kleine, electronica die kapot, onderhoud aan huis, Vakantie etc.... Het is niet dat we het krap hebben, zeker niet als twee verdiener.

Diesel zou ook een optie zijn. Wat zou jou diesel moeten opleveren.

Groet Jacco

Hallo Jacco, Als Dirk zegt dat die diesel goed is, dan kun je er ook vertrouwen dat dat zo is!!!!!!! Dirk is tevens een verrekte goede sleutelaar dus voor onderhoud......hint hint. Dirk woont bij jou in de buurt........... 2 vliegen in 1 klap!
Succes met het nemen van een beslissing.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

solidnmgn

Ik wacht daarom ook even op Dirk... Kijken of hij mij eventueel een prijs indicatie en eventueel foto's kan laten zien.

of zijn foto's van deze diesel reeds te vinden op dit forum
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

verron

Citaat van: solidnmgn op 09-03-2012 09:25:54
Ik wacht daarom ook even op Dirk... Kijken of hij mij eventueel een prijs indicatie en eventueel foto's kan laten zien.

of zijn foto's van deze diesel reeds te vinden op dit forum

Of er foto's van zijn diesel rond circuleren weet ik niet, je kunt zijn Blog er even op na lopen
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32761.0.html
Of stuur hem anders even een pb, kun je misschien morgen even gaan kijken en misschien er even mee sturen en hij kan je nog veel meer vertellen en tips geven. Met een gezinnetje is het wel belangrijk dat je wel iets goeds koopt en wat al vele zeggen, voor jouw budget een goede lpg wagen vinden is zoeken naar een speld in een hooiberg............mijn tip: verhoog je budget wat ,want dat verdien je zeker sneller terug dan een goedkope auto kopen.

solidnmgn

Heb de beste man een PM gestuurd. Vanavond ben ik de buurt van de hofjes in nijmegen.

ulkeman

Citaat van: solidnmgn op 09-03-2012 10:51:00
Heb de beste man een PM gestuurd. Vanavond ben ik de buurt van de hofjes in nijmegen.

ben heel benieuwd of je hem vandaag gaat kopen dan :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

volvotje850

Succes vanavond en pas op voor kleine jongetjes met een radiogradisch speelgoedautotje  ;D

solidnmgn

Ik weet natuurlijk niet of ik hem ga kopen. Weet immers de prijs nog niet. Wacht met spanning op een PM'tje van hem.

Bestuurbare auto's!!!. ik zag het in zijn blog... Leuke spul hoor

ulkeman

Citaat van: solidnmgn op 09-03-2012 12:48:40
Ik weet natuurlijk niet of ik hem ga kopen. Weet immers de prijs nog niet. Wacht met spanning op een PM'tje van hem.

Bestuurbare auto's!!!. ik zag het in zijn blog... Leuke spul hoor

dirk kennende heeft hij vast een goede prijs  :)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

solidnmgn

Kan iemand misschien al iets meer vertellen over zijn Diesel..... Heb zijn blog lopen doorspitten 350+ pagina's.. Is niet makkelijk, vooral niet als je op dit moment op je werkt zit met je baas achter je..

verron

succes vanavond, weet zeker dat je verliefd wordt! Zoniet, heb je in ieder geval een heerlijke bak koffie gekregen.....

verron

Is er nog wat vertellen n.a.v. gisteravond?  :eusa_whistle:

UserID6342

Jawel hoor, heb een PBtje gekregen en verder niets gezien of gehoord ;D