Advies nodig!

Gestart door lammert van dijken, 08-03-2012 23:12:25

Vorige topic - Volgende topic

lammert van dijken

Hallo, ik wil een volvo 850 gaan kopen: http://link.marktplaats.nl/532261741
Deze auto komt hier van het forum maar word mij sterk afgewezen door iemand in mijn omgeving.
Zijn argumenten zijn dat ik hier mee het schip in ga omdat hij al een dikke 4,5 ton heeft gedraaid en getuned is en daardoor afgeracht.

Wat zijn jullie bevindingen daarover?

Gr Lammert

antraciet

Mmm 4 maanden en hier aktief op t forum? Voor dat geld staan er meer te koop  ;). In ieder geval succes en wijsheid toegewenst.

lammert van dijken

Citaat van: antraciet op 08-03-2012 23:16:53
Mmm 4 maanden en hier aktief op t forum? Voor dat geld staan er meer te koop  ;). In ieder geval succes en wijsheid toegewenst.
Wat bedoel je precies?

antraciet

De meesten hier op het forum hebben hun 850 iets langer in het bezit  ;)

deze http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55132.0.html

staat hier te koop  ;)

lammert van dijken

dus jij denkt dat hier iets niet klopt aan de auto?

de geneRaal

leuk ''de automaat kon het vermogen niet aan'' gedeelte  :eusa_eh:
Blackstone under construction

ramonmartin

Is de oude wagen van Wibo, wat er in die paar maanden mee gebeurd is kan ik ook niet zeggen, daarvoor is hij altijd netjes behandeld en onderhouden geworden.

Boeijke

Boeijke

Boeijke

lammert van dijken

ronnievolvov70

als je wil weten of het wat is  dan zou ik heen gaan en de auto even goed bekijken

lammert van dijken

Citaat van: ronnievolvov70 op 08-03-2012 23:30:47
als je wil weten of het wat is  dan zou ik heen gaan en de auto even goed bekijken
Ik heb zaterdag afgesproken

Martijn_B

Het lijkt mij een lage prijs voor een 2.3 T5 in goede staat en 300pk. Ik zou zo nog €1500-2000 kosten verwachten..maar misschien zit ik er helemaal naast! Ben benieuwd hoeveel olie dat blok verbruikt.

Overigens vind ik de redenatie km stand plus tuning=afgeragd alleen even iets te ver gaan, mijn auto is ruim 300pk en 381.000 km maar heel erg netjes :-)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Powerpete

een getunede turbo afjakkeren krijg je nagenoeg niet voor elkaar, dan regent het de spreekwoordelijke bekeuringen of je bent permanent je rijbewijs kwijt.... :eusa_whistle:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)