Fatsoen en adios

Gestart door Piet, 09-03-2012 10:30:58

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Citaat van: Piet op 09-03-2012 18:08:03
Citaat van: Jack v op 09-03-2012 17:06:05
Piet mocht ik gister iets geschreven hebben wat bij jou verkeerd is opgevat. Het was iig niet persoonlijk bedoeld.

Mijn oprechtte excusses,

Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wie wat schreef wat mij ergerde/ aanstoot gaf.
Ik weet dus niet of jij iets schreef wat mij trof. Maar ik vind het sowieso erg sportief en fatsoenlijk dat iemand durft terug te komen op wat hij schreef. Dus indien van toepassing excuses aanvaard.
ok als jij en Wim het nu ook nog kunne bijleggen dan gaan we met schone lei verder.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Vulk

Gouden tip: als je iets leest van mensen, ga er dan van uit dat het geschreven is met de beste bedoelingen. Het is sowieso moeilijk om meningen geschreven over te brengen waardoor men vaak bot overkomt.

We ontbreken de lichaamstaal hier op het forum. Mocht je met elkaar spreken IRL, dan waren jullie het vast eens.

Misha

Citaat van: rogerV701998 op 09-03-2012 18:11:59

Uit de reacties op het forum en de PB's die krijg begin ik toch wel in te zien dat er toch ook wel erg veel fatsoenlijke mensen op het forum aanwezig zijn!

Juist, 1 rotte appel maakt nog geen slechte oogst.
Oh ik zou anders zo een fruitschaal kunnen vullen hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Piet

Citaat van: Vulk op 09-03-2012 18:23:17
Gouden tip: als je iets leest van mensen, ga er dan van uit dat het geschreven is met de beste bedoelingen. Het is sowieso moeilijk om meningen geschreven over te brengen waardoor men vaak bot overkomt.

We ontbreken de lichaamstaal hier op het forum. Mocht je met elkaar spreken IRL, dan waren jullie het vast eens.

Nou woorden als fetish, zeikerd en verwensingen als "zou voor het leven van het frum verbannen moeten worden" kan je toch moeilijk als eventueel goed bedoeld zien.
En helaas waren deze niet afkomstig van 1 "rotte appel"

Vulk

Daar heb je volledig gelijk in. Bemerk dat mensen dan wel vaak zo'n dingen schrijven, maar het helemaal zo hard niet bedoelen.

thuur

Uit de reacties op het forum en de PB's die krijg begin ik toch wel in te zien dat er toch ook wel erg veel fatsoenlijke mensen op het forum aanwezig zijn!

Het is net als in het echte leven, de zeikerds roepen het hardst ;D

Gr ;)

-D©©©L-

Citaat van: Piet op 09-03-2012 18:30:10
Citaat van: Vulk op 09-03-2012 18:23:17

Nou woorden als fetish, zeikerd en verwensingen als "zou voor het leven van het frum verbannen moeten worden" kan je toch moeilijk als eventueel goed bedoeld zien.
En helaas waren deze niet afkomstig van 1 "rotte appel"

Bij lichaamstaal op dit forum denk ik niet meteen aan een fetisj.  ;D

antraciet

Wat dat betreft lijken we wel mensen hier op het forum.  ;)

-D©©©L-

Citaat van: antraciet op 09-03-2012 18:35:19
Wat dat betreft lijken we wel mensen hier op het forum.  ;)

user6467, wilt u niet zo realistisch doen ?! dank u.

mvrgr

user3627.

Marc O.

Ik heb dit (en 'dat andere') topic niet helemaal gelezen, daar is het me eigenlijk allemaal te onbenullig voor. Kunnen we elkaar niet gewoon een klein beetje in waarde laten, niet altijd denken het gelijk aan eigen kant te hebben (en dat gelijk ook blijven opeisen) en wat vaker tot 10 (of tot 100, als 10 niet genoeg is) tellen?

Piet en Wim, gewoon allebei blijven, dit topic sluiten en doorgaan alsof er niks is gebeurd.
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70 classic

;D
Citaat van: -D©©©L- op 09-03-2012 18:38:06
Citaat van: antraciet op 09-03-2012 18:35:19
Wat dat betreft lijken we wel mensen hier op het forum.  ;)

user6467, wilt u niet zo realistisch doen ?! dank u.

mvrgr

user3627.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

ramonmartin

Ik heb voor dit hele gedoe maar 1 woord: Pfffffffffffffff ::)

Ik zie het net zo als Thuur, zo gauw ik de aan/uit knop indruk van de pc ben ik alles vergeten.

Ik krijg ook commentaar op dingen die ik aan de auto verander, positief of negatief, moet ik dan ook maar boos worden en weglopen?

Ik zou niet weten waarom, als iemand vindt dat de xenon die ik inbouw spuuglelijk is mag hij/zij dat vinden/zeggen, of ik me er wat van aantrek is een tweede, ik kan dan weer met een argument komen waarom xenon wel mooi is, dat is nu net het idee van een discussieforum, een discussie. ;)

fbm

Citaat van: MarkoC70T5 op 09-03-2012 16:14:46
Nee ik niet vindt het veel te gezellig  en vermaak me hier nog prima  :angel:

:eusa_dance:

gerardgrobben

Citaat van: ramonmartin op 09-03-2012 23:27:22
Ik heb voor dit hele gedoe maar 1 woord: Pfffffffffffffff ::)

eeensssssss...

het forum heeft moderatoren, als je het ergens niet mee eens bent geef je die een seintje.
Deze moderatoren nemen dan de bal op, en nemen een beslissing, of misschien wel niet, dat ligt in hun eeuwigdurende wijsheid besloten...
Daarna is jouw probleem over.

Blijf je dan doorzeuren, dan kun je allerlei reacties verwachten. Ook reacties die je niet welgezind zijn.
Maar om dan als een volleerd toneelspeler afscheid te gaan nemen, en om applaus gaan vragen gaat mij iets te ver.

Mijn 850 is ook al weer een anderhalf jaar weg, tegenwoordig een XC90. Ik was evenzogoed welkom op de kerstboommeeting.
Conclusie : aardige mensen hier, toch wel.

Verder staat het eenieder vrij om een 850forum te beginnen met zijn eigen spelregels, en moderatie.
Ik weet uit betrouwbare bron dat er nog genoeg serverruimte te huur is....

Oh, enne : ik was ooit moderator op een ander 10.000 hpd forum, en bij mijn afscheid aldaar kreeg ik van de oppermod de wijze woorden mee :
"Leuk is tijdelijk, als iets niet tijdelijk is is het ook al gauw niet leuk meer... "
tuba or not tuba, that's the question

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!