Nieuw 850 forum lid

Gestart door 08:55, 09-03-2012 13:17:50

Vorige topic - Volgende topic

08:55

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Mike en heb voorheen veel informatie van dit forum geplukt.
Wat tot goede resultaten heeft geleid.

Ik ben met het 850 virus al een aantal jaar besmet, en gekgenoeg kom ik telkens meer enthousiaste-lingen tegen.

Zelf ben ik helemaal weg van de Volvo 855 TDI, wat een waanzinnige motor zit daar in, de klok staat ondertussen op 605.xxx km

Ik heb 14 850 Estates TDI gehad, gekocht om op te knappen, en verkocht aan ZZP,er die niet zoveel op hadden met de bijtelling van tegenwoordig. (15 jaar)

Deze groep ZZP,er kregen na een proefrit al vrij snel het virus te pakken.

De Volvo 850 Estate en de sedan blijven een Cult-auto.

Ik heb nog onderdelen liggen voor een 850 en V70 Classic, ik zal binnenkort een aantal foto,s plaatsen onder een andere rubriek.

Waar ik nog eigenlijk opzoek naar ben is een schroefset voor mijn TDI, heeft iemand nog een set liggen?

solidnmgn

Welkom om het forum...
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

ronnievolvov70

welkom

kijk even bij kopje advertenties staat vast wel iets tussen

heb je nog mist lampen liggen? voor v70

zoek eigelijk alleen een fitting met stekker en stukje kabel  deze zijn bij mij verrot ;D

hathü

Welkom, ja die TDI,s blijven maar gaan.  :)

Fortissimo

Welkom op het Forum, en op naar het miljoen. ;)

Arjanestate

Welkom,

ik heb een zelf een 855 TDI met 434K op de tellert, geen super mooie maar wel een hele fijne :eusa_dance:

Gr Arjan
854 T-5 ROOD 1994

fpede

Citaat van: Arjanestate op 09-03-2012 17:05:54
Welkom,

ik heb een zelf een 855 TDI met 434K op de tellert, geen super mooie maar wel een hele fijne :eusa_dance:

Gr Arjan

hier hetzelfde, en natuurlijk ben ik het er ook mee eens dat een tdi een fijne motor is! veel plezier tijdens het rijden en dan nog eens evenveel plezier als je naar het verbruik kijkt!  :eusa_dance:

Allemaal bedankt voor jullie welkom reactie.

Het lijkt me leuk om eens tijdens een poetsdag, of een knutseldag elkaar te ontmoeten. veel

Ik zal binnenkort een aantal foto,s maken met de onderdelen die nog over zijn.

Wellicht zit er iets voor jullie bij.

Ik sta ook op MP met diverse adv.

Maar ik wil niet dit forum als alleen een verkoop kanaal maken, de informatie over de 850 is mij veel meer waard.

t_w

Welkom, sterke naam trouwens!

Dank je,  Ik zal binnenkort een avatartje plaatsen van het dashboard met de tijd erop. (08:55)

Ik heb op MP een setje Volans gevonden in Enschede van Rob, die volgens mij een 850 R aan het slopen is geweest, is er iets bekend van deze Rob op het forum?

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ludo

Die Rob is zelfs internationaal beroemd.
Ben er vanmorgen nog een bakje koffie gaan doen.  ;D

Rob850turbo

francois

welkom op het forum

grfr