"Knuffelmeeting 2012" 25 maart 13.30 voor Forum leden..

Gestart door Sem, 10-03-2012 10:37:50

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Met een grote grijs lees ik je relaas Arjen. Een afslaande motor is niet erg, maar als je wegrijdt bij een meeting is dat heel pijnlijk.

Ennuh gelukkig van daarna, valt weer mee.

petrolhead

Citaat van: arjen850 op 25-03-2012 20:45:39
Citaat van: henry classic v70 op 25-03-2012 20:06:38
Wat nou dan....... ga je eens een keer flink met maatje 47,5 op 't gaspedaal staan klapt die IC slang eraf :eusa_think:
Maar ja beter een slangetje eraf dan de turbo naar Jarras..

Moest er trouwens wel even om lachen hoor GVR, wegrijden en de motor laten afslaan :evil:
En toch nog een lichtelijk klein schouderklopje richting Sem, 't hart op de juiste plek zal ik maar zeggen ;)

Denk dat ik zelf ook zou lachen idd ;D was even een  :-[ momentje ;) En waarom verdiend sem een schouderklopje? ;)
Pff man, dacht echt even 800€ op te moeten hoesten voor een nieuwe Turbo, en op het moment dat het gebeurde vreesde ik zelfs even voor de motor..

Gelukkig Arjen dat het hieraan lag. Wel blijven te durven trappen hierna :evil:

Sem

Citaat van: YoeriR op 25-03-2012 19:14:24
Hmmm kom ik om half 4 aan, zijn Jullie al weg :( toch wel jammer.. ach juah ik zie de meeste waarschijnlijk 1april wel ;) mooie plaatjes zijn er geschoten zeg!!!
Volgens mij moet je later dan half 4 zijn geweest, want wij gingen ff na half 4 weg daar..  Is ook niet een hele strakke aktie denk ik om dik twee uur later op een mini-meeting aan te komen. :-\ Wel jammer, want dan heb je dus voor niets gereden.. gelukkig had je mooi weer. (had nogwel je spatlap en knippers meegenomen...)

Verder iedereen bedankt voor de komst! Was toch een mooie opkomst nog!  :eusa_clap: Ik vond het werkelijk een geslaagde mini-meeting.. toch 12 auto's + een BMW..  ;D (Je had hem niet weg hoeven zetten Dane...)

Lekker weer erbij.. wat wil een mens nog meer! Ik had de eerste post meer of min als grap geplaatst, maar je ziet waar het toe heeft geleid..  Iedereen bedankt voor het bedanken.. ;)