"Knuffelmeeting 2012" 25 maart 13.30 voor Forum leden..

Gestart door Sem, 10-03-2012 10:37:50

Vorige topic - Volgende topic

razorx

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjen850

Citaat van: FGG op 25-03-2012 17:09:24
Citaat van: Teddy81 op 25-03-2012 16:18:03
En ja, er is geknuffeld.

https://lh6.googleusercontent.com/-6StthUemC7A/T28oDGx9RKI/AAAAAAAADcg/aQ_bhka9rjs/s1024/IMG_5778.JPG

Is dit alles? Ja dit is alles!  >:(

Sem en Henry, ik had 't kunnen weten!

:P

Sem probeerde het bij mij ook nog even, maar pof op zijn neus..... Dat zal em leren ;D

arjen850

Nou ondertussen ben ik ook weer terug, bijzonder dagje vandaag. Klok verzet(biologische klok dus van slag), dan nota bene naar een KNUFFEL meeting, of dat bij me past. Maar goed dat was erg gezellig, en bijna volmaakt. waare het niet dat ik bij het wegrijden de motor af liet slaan :eusa_wall: En ik hou der al helemaal niet van om voor l*l te staan :evil: ;D
Toen met woeffie naar het strand in Elburg, leert die gekke waus voor het eerst zwemmen, wat doet die gast? Juist hij zwemt achter een eend aan.. Duurde nogal voor ik hem terug had, uiteindelijk kwam de havenmeester bij me met de vriendelijke vraag mijn hond uit het water te halen, iedere keer als dat beest het veluwe meer in sprong, stroomde de havens over ;D

Toen naar huis, had de lente in mijn bol, en dacht: Ach laat ik de R eens doen waartie voor is gemaakt, dus vanaf epe snelweg meteen vol op het gas richting Apeldoorn, ging geweldig tot ruim boven de 200, toen moest een er een camper inhalen die 120 reed, geen probleem ga ik even in de remmen tot de 120, camper aan de kant, terug naar z'n 4 vol op het gas brwoooaaaaahh.......... Pfieuuuuwwwwwwww vermogen weg, schrik :o uiteraard meteen de koppeling in, pats de boel uit.... Naar de kant van de weg dan maar.....  uit laten rollen, en ik bereikte net de afrit Vaassen.. Eens even neuzen, het konk als Turbo kaduuk, even wat testen voor langs de weg doen, bobine los, starten.... Nee geen rare geluiden of tikken(pff zucht) Olie in het blok? Jep ook. dan toch nog maar eens starten: starten lopen, totdat je vermogen vraagt dan ist over. Oke Turbo naar de haaien. Hij liep perfect onderin de teoren dus zachtjes binnendoor maar verder. Toch even Dirkmans gebeld, uitgelegd, goh zegt mijn Nijmeegse vriend: geen intercooler slang?
He ja, dat zou ook nog kunnen.. Al hopend naar huis gereden, R op de brug, klauwen verbranden(ik moest en zou het meteen weten) en ja intercooler slang los geschoten.......... Das een ferme opluchting... Als de boel weer afgekoeld is zal ik hem weer terug plaatsen..
Watn dag watn dag ;D

arjen850

Citaat van: arjen850 op 25-03-2012 17:26:02
Nou ondertussen ben ik ook weer terug, bijzonder dagje vandaag. Klok verzet(biologische klok dus van slag), dan nota bene naar een KNUFFEL meeting, of dat bij me past. Maar goed dat was erg gezellig, en bijna volmaakt. waare het niet dat ik bij het wegrijden de motor af liet slaan :eusa_wall: En ik hou der al helemaal niet van om voor l*l te staan :evil: ;D
Toen met woeffie naar het strand in Elburg, leert die gekke waus voor het eerst zwemmen, wat doet die gast? Juist hij zwemt achter een eend aan.. Duurde nogal voor ik hem terug had, uiteindelijk kwam de havenmeester bij me met de vriendelijke vraag mijn hond uit het water te halen, iedere keer als dat beest het veluwe meer in sprong, stroomde de havens over ;D

Toen naar huis, had de lente in mijn bol, en dacht: Ach laat ik de R eens doen waartie voor is gemaakt, dus vanaf epe snelweg meteen vol op het gas richting Apeldoorn, ging geweldig tot ruim boven de 200, toen moest een er een camper inhalen die 120 reed, geen probleem ga ik even in de remmen tot de 120, camper aan de kant, terug naar z'n 4 vol op het gas brwoooaaaaahh.......... Pfieuuuuwwwwwwww vermogen weg, schrik :o uiteraard meteen de koppeling in, pats de boel uit.... Naar de kant van de weg dan maar.....  uit laten rollen, en ik bereikte net de afrit Vaassen.. Eens even neuzen, het konk als Turbo kaduuk, even wat testen voor langs de weg doen, bobine los, starten.... Nee geen rare geluiden of tikken(pff zucht) Olie in het blok? Jep ook. dan toch nog maar eens starten: starten lopen, totdat je vermogen vraagt dan ist over. Oke Turbo naar de haaien. Hij liep perfect onderin de teoren dus zachtjes binnendoor maar verder. Toch even Dirkmans gebeld, uitgelegd, goh zegt mijn Nijmeegse vriend: geen intercooler slang?
He ja, dat zou ook nog kunnen.. Al hopend naar huis gereden, R op de brug, klauwen verbranden(ik moest en zou het meteen weten) en ja intercooler slang los geschoten.......... Das een ferme opluchting... Als de boel weer afgekoeld is zal ik hem weer terug plaatsen..
Watn dag watn dag ;D

Goh, ik had schrijver moeten worden ;D

Teddy81

Zow dat is schrikken!! Gelukkig valt het mee inderdaad! Want Ooh wat stond die rooie er weer lekker bij!

FGG

CiteerToen naar huis, had de lente in mijn bol, en dacht: Ach laat ik de R eens doen waartie voor is gemaakt, dus vanaf epe snelweg meteen vol op het gas richting Apeldoorn, ging geweldig tot ruim boven de 200, toen moest een er een camper inhalen die 120 reed, geen probleem ga ik even in de remmen tot de 120, camper aan de kant, terug naar z'n 4 vol op het gas brwoooaaaaahh.......... Pfieuuuuwwwwwwww vermogen weg, schrik :o uiteraard meteen de koppeling in, pats de boel uit.... Naar de kant van de weg dan maar.....

De moeilijkste momenten zijn dan de moment dat al die auto's die je net voorbij hebt geblazen weer vrolijk voorbij komen pruttelen. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

arjen850

Citaat van: FGG op 25-03-2012 17:45:54
Toen naar huis, had de lente in mijn bol, en dacht: Ach laat ik de R eens doen waartie voor is gemaakt, dus vanaf epe snelweg meteen vol op het gas richting Apeldoorn, ging geweldig tot ruim boven de 200, toen moest een er een camper inhalen die 120 reed, geen probleem ga ik even in de remmen tot de 120, camper aan de kant, terug naar z'n 4 vol op het gas brwoooaaaaahh.......... Pfieuuuuwwwwwwww vermogen weg, schrik :o uiteraard meteen de koppeling in, pats de boel uit.... Naar de kant van de weg dan maar.....

De moeilijkste momenten zijn dan de moment dat al die auto's die je net voorbij hebt geblazen weer vrolijk voorbij komen pruttelen. :eusa_whistle:
[/quote]

Florian, je slaat de spijker op zijn kop ;D

The Demon

Volgens mij was het hoofd van Arjen nog rooder dan de R op dat moment  :-[

Gelukkig is het niets schokkends.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Het ziet er in ieder geval naar uit dat het een gezellig dagje is geweest voor allemaal.  Blij dat alleen de intercoolerslang het is Arjen !

YoeriR

Hmmm kom ik om half 4 aan, zijn Jullie al weg :( toch wel jammer.. ach juah ik zie de meeste waarschijnlijk 1april wel ;) mooie plaatjes zijn er geschoten zeg!!!

arjen850

En het was alleen de intercooler slang, heb hem terug gemonteerd rustig gaan rijden(in het begin hield hie even in bij inkomen turbo) langzaam opgebouwd, en nu doet hij het weer perfect, mij is flink opgelucht :eusa_dance:

arjen850

Citaat van: arjen850 op 25-03-2012 19:26:08
En het was alleen de intercooler slang, heb hem terug gemonteerd rustig gaan rijden(in het begin hield hie even in bij inkomen turbo) langzaam opgebouwd, en nu doet hij het weer perfect, mij is flink opgelucht :eusa_dance:

Reed een aantal keren op en neer over de grote weg voor mijn huis lamgs(bijna) buurman had staan kijken en luisteren, toverde een grote smile op z'n gezicht ;D

henry classic v70

Wat nou dan....... ga je eens een keer flink met maatje 47,5 op 't gaspedaal staan klapt die IC slang eraf :eusa_think:
Maar ja beter een slangetje eraf dan de turbo naar Jarras..

Moest er trouwens wel even om lachen hoor GVR, wegrijden en de motor laten afslaan :evil:
En toch nog een lichtelijk klein schouderklopje richting Sem, 't hart op de juiste plek zal ik maar zeggen ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 25-03-2012 20:06:38
Wat nou dan....... ga je eens een keer flink met maatje 47,5 op 't gaspedaal staan klapt die IC slang eraf :eusa_think:
Maar ja beter een slangetje eraf dan de turbo naar Jarras..

Moest er trouwens wel even om lachen hoor GVR, wegrijden en de motor laten afslaan :evil:
En toch nog een lichtelijk klein schouderklopje richting Sem, 't hart op de juiste plek zal ik maar zeggen ;)

Denk dat ik zelf ook zou lachen idd ;D was even een  :-[ momentje ;) En waarom verdiend sem een schouderklopje? ;)
Pff man, dacht echt even 800€ op te moeten hoesten voor een nieuwe Turbo, en op het moment dat het gebeurde vreesde ik zelfs even voor de motor..