Tinus stelt zich voor

Gestart door Tinus T-5R, 11-03-2012 21:03:45

Vorige topic - Volgende topic

Tinus T-5R

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik op de kop af een jaar in bezit van een BS 855 T-5R automaat en heb er inmiddels 30.000 kilometer mee gereden. Het is dus wel tijd om me voor te stellen.

Ik ben 34 jaren jong en woon in een klein dorpje Hekelingen, wat naast Spijkenisse ligt. Ik woon daar samen met mijn gezinnetje sinds 2007 en ik ben opgegroeid in Spijkenisse. Al vanaf jongs af aan ben ik autogek en ook al van jongs af aan is de T-5R een droomauto (naast porsche, ferrari en dat soort onbereikbaar spul). Vroegâh hing er een poster van een CY 855 boven mijn bed, maar omdat ik mijn auto zakelijk gebruik heb ik bewust gezocht naar een zwarte.

Ik heb de auto gekocht bij PG auto's met 215.000 kilometer op de klok. De auto zit natuurlijk vol met de bekende opties, maar daarbuiten zitten er rolgordijntjes op de achterste zijruiten, zit er een rolhoes achterin en een cd wisselaar, ook is de bijrijdersstoel voorzien van elektrische bediening met 3 geheugens (volgens mij niet standaard), is hij Rica gechipt en zit er een veerpootbrug onder de motorkap. Van buiten zijn volgens mij alleen de dakspoiler en de V70 achterlichten hetgeen wat afwijkt van standaard. Oja en er zit een houten stuur in, wat ik eigenlijk niet je van het vind.   

Het afgelopen jaar heb ik eigenlijk geen buitensporig onderhoud aan de auto gehad. Toen ik hem kocht was zo goed als de gehele stage 0 al uitgevoerd. In de eerste week scheurde er een koelslang finaal af en PG heeft onder garantie de hele boel vervangen, topservice! Verder is er een abs remschakelaar, de radiator en een reactiestang vervangen. Niet gek vind ik met nu 245.000 km op de klok en 16 jaar oud.

Een wensenlijst? Tjsa.... nog 10 jaar 30.000 kilometer per jaar rijden met deze heerlijke bak! En daarnaast zou ik graag de auto technisch in topstaat houden, alles doet het nu en dat wil graag zo houden. Optisch zitten er wel wat plekjes op en aan, maar met het huidige intensieve gebruik en het feit dat ik hem niet binnen kan zetten wil ik daar niet al te veel aandacht aan besteden (behalve regelmatig wassen en poetsen), dat komt wel als ik hem ooit binnen kan stallen en voor 5000 of 10.000 kilometer per jaar gebruik.

En het leukste van het hele verhaal, een foto:

blauweroffel

Welkom op dit forum!

mooi verhaal, maar zo'n auto verdiend meer foto's!

BR

christina

welkom tinus

maar één foto ?   ;)

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

peteRRR

Welkom Tinus met je mooie zwarte,ziet er goed uit.

Veel plezier hier en je heb je best gedaan voor de foto zie ik,maar meer is altijd beter in deze. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Fortissimo

Tinus, welkom en wat een mooie kleur, je kan nog jaren vooruit met die km stand.

martijn1989

Hele mooie R hoor! Meer foto's zijn gewenst 8)

Chris

Mooie R hoor! Veel plezier ermee :).

PG auto's vind ik overigens een erg fijne zaak!

Wout309t

Welkom, misschien zie ik je nog wel eens bij PG..
2011 V70 2.0T R-Design MT

johnskie

mooie wagen !!!

maar als ik mocht kiezen was ik voor de auto van je poster gegaan  :)

Midicijnman