Opknappen van kale merk en typeplaatjes op de achterklep

Gestart door Wilmeister, 13-03-2012 21:33:05

Vorige topic - Volgende topic

Wilmeister

Misschien heel futiel, maar wel storend; de typeplaatjes op de achterklep van mijn 2.3 T-5 uit 1994 zijn bijna helemaal kaal geworden. De zilveren verf is er zowat afgesleten en ik vraag me af hoe ik die weer een beetje toonbaar kan maken.
Ik heb me net krom staan poetsen op de doffe achterlichten, dus kan dit er ook nog wel bij... dacht ik.

Ik heb al even op het forum gezocht, maar ik kon niks vinden. Kan me toch niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit heeft, toch?. :eusa_shifty:
If you need to get something done, ask the busiest people..

peteRRR

Er is wel van die chrome verf op de markt,heb het zelf nooit gebruikt,of je kan misschien bij de Dealer nieuwe  bestellen.

Voor de achterlichten zijn ook speciale coating setjes te krijgen,maar het schiet me zo even niet te binnen waar ik moet zoeken.

Groet.

Edit,dit bedoel ik,zou evt ook voor de achterlichten kunnen?

http://ipmsolutionsbv.com/docs/beamkit_folder_nl.pdf
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Wilmeister

Voor de doffe achterlichten heb ik PlastX gebruikt, daarvan zijn ze redelijk opgeknapt. Chroomverf is een idee, het moet er alleen wel strak op, het moet er niet kwasterig uitzien en over de randjes lopen.
If you need to get something done, ask the busiest people..

Hans Duiven

Gewoon bij de dealer met wat korting bestellen.
Kost je de kop niet  :D

Hier op het forum is nog wel ergens een plaatje over de exacte plaatsing.

Hans

08:55

Gewoon achterlichten van een V70 classic op MP kopen, deze passen ook op de 850 estate.

De type aanduiding in mat zwart spuiten, ziet er sjiek uit.