Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

D-J

Ehhhhh, nog geen...maat de kanst dat er een campertje (T4, westfalia) oid bij komt is erg groot.
Maar of die als 2e auto bereden gaat worden...nee, dan liever een kevertje erbij oid.
V70 T-5D

petrolhead

Citaat van: daytonawim op 08-08-2009 21:43:22
Fiat 124 Spider :-)
Dat is de droomauto van mijn meisje. Als we een goede garage of carpoort hebben, zou deze auto er zo staan.
Nu rijdt ze in een Saab cabrio '95 met 350.000 km op de teller, ook niet verkeerd!

UserID6342

Momenteel geen "vaste" vriendin, zoon is nog te jong voor auto (maar die is er al wel en allang), rest van vriendinnetjes rijden van alles ;D

Rai

Citaat van: Rai op 20-08-2004 20:20:20
Citaat van: george op 18-08-2004 22:52:39
Ah, een taxichaufeuse :P ;D
Wat wil je, met 3 kinderen. Maar goed, ze rijdt dus een E230, handgeschakeld en net als de 850 uit 1996.
Tsja, en zo'n E is toch echt niet zo stevig als een 850. Na een aantal keren laswerk bij de APK werd ook het plaatwerk dusdanig slecht dat de gaten erin vielen. Sinds vorige week rijdt ze een S80 2.9 automaat uit 2001 :).

heutink

8)
mijn vrouw rijdt net weg in de 855-T5, en mijn middelste dochter met de 945, nou dan blijf ik maar thuis en neem een biertje ;D ;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

verburgh

pwassink

Wij hebben tegenwoordig dit voor de deur staan, links bestuurt mijn (v)echtgenote en rechts pleeg ik me in te vervoeren.

We hebben samen twee auto's, maar als ze stuk, smerig of helemaal leeg zijn mag ik ze beide doen ..  ;D
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

rpakuypers

Een VW Polo Variant uit 1998. Gekocht vanwege de 114.000 kilometers en het feit dat de gehele kinderwagen er moeiteloos in past. Verder als enige opties stuurbekrachtiging en een in hoogte verstelbaar stuur. Na de oliewissel en de bougies (en kabels), rotor, verdeelkap is het verbruik van 1 op 11,2 naar 1 op 15,8 gegaan.

Zoon wordt te groot voor de kinderwagen dus hij gaat binnenkort weer weg en dan komt er ook voor haar een Volvo ........... maar welke  ???

Groet,
Roger

verburgh

Citaat van: rpakuypers op 23-05-2010 22:52:49
Een VW Polo Variant uit 1998. Gekocht vanwege de 114.000 kilometers en het feit dat de gehele kinderwagen er moeiteloos in past. Verder als enige opties stuurbekrachtiging en een in hoogte verstelbaar stuur. Na de oliewissel en de bougies (en kabels), rotor, verdeelkap is het verbruik van 1 op 11,2 naar 1 op 15,8 gegaan.

Zoon wordt te groot voor de kinderwagen dus hij gaat binnenkort weer weg en dan komt er ook voor haar een Volvo ........... maar welke  ???

Groet,
Roger

850 dan toch zeker wel  ;D

rpakuypers

Citeer
850 dan toch zeker wel  ;D

Da's nog de vraag. De 700 en 900 serie kan ik zelf aardig onderhouden en de onderdelen zijn niet kostbaar. De 850 daarentegen heeft meer opties en qua aanschafprijs is die niet hoger dan de 700 en 900 Volvo. Qua onderhoud zal die dat helaas wel zijn. Een V of S40 is ook nog een optie, maar daar zal ik weer aan moeten wennen met sleutelen.

Kortom, ik heb nog 2 maanden de tijd om te kijken en te overwegen ...

Groet,
Roger

Turbo-Geek

Citaat van: verburgh op 23-05-2010 22:27:42
Eerst dit HOK
http://i46.tinypic.com/23hqg0o.jpg
nu deze
http://i46.tinypic.com/rbdvnl.jpg

Toch zonde van die mooie Scooby .... Blijf het een mooi ding vinden.
Kan me wel voorstellen dat je na al die problemen het beu bent en wat anders wilt.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

verburgh

Het is ook een mooie impreza maar wat je zegt als die problemen  :eusa_wall:
Ik hoop dat we van die golf langer mogen genieten  ;) ik begin een R32 zelf ook leuk te vinden  ;D maar is even goed nadenken  :eusa_think:

Turbo-Geek

Qua afwerking, interieur, en vooral de stoelen ga je MEGA voorruit !
Het is ook allemaal want minder opvallend en rustiger en zeker snel.

Echter qua weggedrag en sturen komt het niet in de buurt en je zal ook de snelheids beleving missen vrees ik.
Denk wel dat de R32 beter bij een dame zal passen en de aftermarket scene is ENORM.
  The things you own end up Owning you !

verburgh

Citaat van: Turbo-Geek op 23-05-2010 23:09:03
Qua afwerking, interieur, en vooral de stoelen ga je MEGA voorruit !
Het is ook allemaal want minder opvallend en rustiger en zeker snel.

Echter qua weggedrag en sturen komt het niet in de buurt en je zal ook de snelheids beleving missen vrees ik.
Denk wel dat de R32 beter bij een dame zal passen en de aftermarket scene is ENORM.

Een R32 is awd  ;) maar idd hij valt veel minder op,Maar die stoelen zitten zo lekker  :eusa_clap: maar ik mis wel een turbo niet dat hij niet snel is,En die sound  :eusa_dance:

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4