Wat voor auto rijdt je vrouw/man/vriendin/vriend?

Gestart door M a r c, 31-07-2004 17:55:59

Vorige topic - Volgende topic

VolvieV70

De emotieloze auto van mijn vrouw, echter ze is er zeer content mee.

Groet'n,

Alex

Laserblue

vind de VW dashboards echt dodelijk saai  :-\
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mevita

Citaat van: FRANQ op 13-09-2010 10:54:21
waarom lease?
1 omdat we geen 10 -15000euries hebben liggen hier,
2 omdat bij full operational alles erbij zit dus nergens naar omkijken
3 omdat ze nu in mijn 850 rondrijdt en kost het ook ong 400 p/m incl benzine,verz en bel. zonder onderhoud
4 omdat een nieuwe auto(bv fiat 500) toch veel bekijks heeft met eventueel haar bedrijfsnaam erop om nieuwe klanten te trekken e het een beetje professioneler overkomt als een oude gedeukte 850 ;D

gr mevita

Sbv

nadeel van lease is dat de factuur voor lease de komende tijd(48 maanden ?) binnen blijft komen in goede en slechte tijden.

tackle

zo eentje, zelfde kleur maar ander kenteken.

rifwachter

Alleen voor hier in de omgeving, en makkelijk voor onze duitse herder, klep open en springt er in.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

michiel

Als je daarin rijdt voor je hond moet je wel heel veel van je hond houden. Wat een rampenbakken zijn dat, zeg. De paar keer dat ik erin heb gereden heb ik werkelijk niet 1 positief kenmerk kunnen ontdekken. Of misschien toch, je zit droog.

Maar ik hou ook heel veel van mijn hond en ik heb geen Rampnoolt 19.
Ik woon wel vlak bij het park.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

rifwachter

Citaat van: michiel op 16-09-2010 11:26:01
Als je daarin rijdt voor je hond moet je wel heel veel van je hond houden. Wat een rampenbakken zijn dat, zeg. De paar keer dat ik erin heb gereden heb ik werkelijk niet 1 positief kenmerk kunnen ontdekken. Of misschien toch, je zit droog.

Maar ik hou ook heel veel van mijn hond en ik heb geen Rampnoolt 19.
Ik woon wel vlak bij het park.

We hebben deze eigenlijk alleen voor de hond, zodat deze mee kan naar ouders.   Ik wil in de lease auto geen hondenhaar, en al zeker niet in de R.

Hondenharen zijn niet meer weg te krijgen uit een auto.    Alleen als ze dood is, hoop dat dat nog lang mag duren, zal haar laatste rit naar het crematorium in een volvo zijn.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Quota

Sinds afgelopen weekend rijd mijn vrouw ook in een Volvo, een V40 2.0T AT uit 2002

francois

mijn vrouw rijd een 850 t5

op papier (staat op haar naam )

;D ;D

wouter1220

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo Felipe

Ze gaat met een S60D3 rijden , V50 gaat eruit

tackle

lelijke maar ontzettend ruime auto!

d3 is 165 pk?

Volvo Felipe

Citaat van: tackle op 29-10-2010 11:00:57
lelijke maar ontzettend ruime auto!

d3 is 165 pk?

Op de kleur na is hij dezelfde, D3 163pk