opzoek naar mijn oude 850 tdi kenteken pz-zp-85

Gestart door robinbosker, 20-03-2012 20:18:26

Vorige topic - Volgende topic

robinbosker

Hallo beste mede volvo liefhebbers,

Ik heb een paar jaar in een 850 tdi uit 1997 gereden.
Kenteken, PZ-ZP-85
Ik moest de wagen verkopen omdat mijn vriendin door omstandigheden alleen maar automaat mocht rijden.
De auto was MIJN 2e liefde en ik vond het bepaalt niet fijn om dr te verkopen. (ik had er maagpijn van)

Nu wil ik wel eens weten wat er met de auto gebeurt is.
Een tijd terug ben ik door een forumlid gebeld.
Hij had mn nummer via de garage die in het serviceboekje stond achterhaald.
Hij vertelde me dat hij de auto had en zou inruilen of verkopen (weet het niet precies meer)
Ik weet zijn naam ook niet meer, hij vertelde wel dat hij ook forumlid was/is.

Wat er daarna daadwerkelijk gebeurt is weet ik niet.
Ik ben gewoon benieuwd of er misschien iemand op het forum rond zwerft die dat wel weet.

Het gaat om deze auto:

Al vast bedankt, Robin
850 glt '93 855 tdi '97 v70 2.5 '99 s60 d5 '02 V70R '97

Henk855

Was het niet zo dat je tegen vergoeding bij de RDW de gegevens van de huidige eigenaar kunt opvragen?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

elianmars

Ik zie dat de apk verlopen is. De wagen is in het bezit van de huidige eigenaar sinds 9 december 2011.

Sem

Citaat van: sjors855 op 21-03-2012 09:02:35
Was het niet zo dat je tegen vergoeding bij de RDW de gegevens van de huidige eigenaar kunt opvragen?
Nee...

Dat is nog steeds zo..  ;D

Laguna-S60R

CiteerGeachte volvodrivert,

In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Als u de naam en adresgegevens van een kentekenhouder wilt weten, krijgt u te maken met de Wet Bescherming Persoonsgegevens. In deze wet is vastgelegd dat als het kenteken op naam staat van een particulier, deze eerst toestemming moet geven voor gegevensverstrekking aan anderen. Zonder deze toestemming mag de RDW u geen naam en adres van een particuliere kentekenhouder doorgeven.

Aanvraag en kosten
Aan het opvragen van gegevens van kentekenhouders zijn kosten verbonden.

U moet voor de aanvraag van persoonsgegevens € 7,95 overmaken op het gironummer 3227597, ten name van de RDW in Veendam, onder vermelding van:
 - kentekennummer
 - peildatum of periode van wanneer u de eigenaar wilt weten
 - reden van de aanvraag

De RDW stuurt dan een brief naar de eigenaar/houder. Uw persoonsgegevens worden aan de kentekenhouder bekend gemaakt en er wordt aangegeven waarom u zijn naam en adresgegevens wilt ontvangen. Alleen als de kentekenhouder toestemming geeft, krijgt u de gegevens na ongeveer 3 à 4 weken toegestuurd. Geeft de eigenaar/houder geen toestemming dan volgt geen restitutie van het betaalde bedrag. De kentekenhouder krijgt 14 dagen de tijd om te reageren.

Er is een wettelijke bewaartermijn van negen jaar. Gegevens van kentekenhouders van meer dan negen jaar terug zijn niet opvraagbaar, tenzij iemand ook nog eigenaar/houder binnen die negen jaar was.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW

Kan dus nog gewoon ;)
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

robinbosker

heej sjors.. heb jij niet toevallig ook eens in mijn bovenstaande 850 gereden op de afsluitdijk? ;)

Henk855

Citaat van: robinbosker op 21-03-2012 22:01:38
heej sjors.. heb jij niet toevallig ook eens in mijn bovenstaande 850 gereden op de afsluitdijk? ;)

Klopt helemaal, ik was toen met de V70
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

robinbosker