Robin`s CY avontuur,verkocht! we gaan verder met een pih..

Gestart door R.Bijl, 26-03-2012 14:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Ben je al klaar met die fiets? ;D

R.Bijl

Citaat van: Sbv op 27-03-2012 22:05:36
Geen foto's gemaakt ?

Blijft de remklauw wat hangen voor dat de boel piept ?

Het lijkt erop dat er een blok tegen de schijf blijft hangen....,nog maar eens losmaken deze week!
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

R.Bijl

Citaat van: Bouke op 27-03-2012 22:16:48
Ben je al klaar met die fiets? ;D

Ja, ben net thuis!  ;D ;D

Bouke

Je moet je tekst onder je avatar nog ff aanpassen ;)

R.Bijl

Citaat van: Bouke op 27-03-2012 22:19:36

Ja, weet ik. Zal het eerdaags ff doen!

Bouke

Citaat van: R.Bijl op 27-03-2012 22:22:03
Citaat van: Bouke op 27-03-2012 22:19:36

Ja, weet ik. Zal het eerdaags ff doen!

Ja want dat kan echt niet zo :eusa_whistle: ;D

maruska

Niet de upgrade gedaan naar 302 ? Zonde ! Was een mooi moment geweest bij vervanging..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

R.Bijl

Citaat van: maruska op 27-03-2012 22:34:55
Niet de upgrade gedaan naar 302 ? Zonde ! Was een mooi moment geweest bij vervanging..

Nee,ik wil eerst eens kijken wat we verder nog tegenkomen.wil vooralsnog even geen verdere kosten maken dan echt nodig is.

elianmars

Citaat van: Bouke op 27-03-2012 21:54:53
Zo net vanavond met Robin ,de blokken en schijven voor vervangen. Alles gewoon orgineel ;) was best gezellig zo en as donderdag achter. Alleen bleef rechts voor piepen :( we dachten dat het remblokje aan de buitenzijde misschien iets scheef zat, zat ie ook maar het gepiep was niet weg ??? na het recht tikken ;)
Ook zat het remvloeistreservoir aardig vol ,daar kwamen we achter toen we zuiger in drukte om de boel weer gemonteerd te krijgen, het liep er zo uit ;D uit het reservoir.
En ik heb ff gereden in de CY :eusa_drool:

Oh, het is al gebeurd?  ;D

Ik had al tegen Robin gezegd dat schijven en blokken vervangen weinig voorstelt. Ik vroeg me alleen af hoe de staat van de klauwen is.

Vol reservoir zou kunnen komen doordat de blokken zo goed als op waren, waardoor de zuigers flink naar buiten hebben gezeten. Als dan vloeistof is bijgevuld tot aan max en je gaat de zuigers terug drukken, loopt het uit het reservoir.
Let wel op dat die zooi niet op je lak komt.

Extreme850

Robin,

wat betreft het piepen: je ankerplaat zit tegen de schijf... Je bent gespot(al piepend)  :police:

R.Bijl

Citaat van: Extreme850 op 28-03-2012 12:51:38
Robin,

wat betreft het piepen: je ankerplaat zit tegen de schijf... Je bent gespot(al piepend)  :police:

owkee,zal morgenavond het geheel nog eens losmaken en opnieuw vastzetten....dank voor de tip!

elianmars

Citaat van: R.Bijl op 28-03-2012 13:04:35
Robin,

wat betreft het piepen: je ankerplaat zit tegen de schijf... Je bent gespot(al piepend)  :police:

owkee,zal morgenavond het geheel nog eens losmaken en opnieuw vastzetten....dank voor de tip!

Hoeft niet los. Alleen even de zwarte stalen plaat achter de remschijf iets naar achteren buigen.

R.Bijl

Citaat van: elianmars op 28-03-2012 13:08:22
Citaat van: R.Bijl op 28-03-2012 13:04:35
Robin,

wat betreft het piepen: je ankerplaat zit tegen de schijf... Je bent gespot(al piepend)  :police:

Hoeft niet los. Alleen even de zwarte stalen plaat achter de remschijf iets naar achteren buigen.

heren!

julie zijn geweldig.. ;D ;D :eusa_clap: :eusa_dance:

TonV70R

Citaat van: elianmars op 27-03-2012 22:58:49
Citaat van: Bouke op 27-03-2012 21:54:53

Vol reservoir zou kunnen komen doordat de blokken zo goed als op waren, waardoor de zuigers flink naar buiten hebben gezeten. Als dan vloeistof is bijgevuld tot aan max en je gaat de zuigers terug drukken, loopt het uit het reservoir.
Let wel op dat die zooi niet op je lak komt.

Als er toch wat op de lak komt, met veel water afspoelen. Water neutraliseert.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Bouke

Volgens mij had ik die ankerplaat al op z'n plek geduwd :eusa_think:
Ik heb toch nog een blauw randje op mijn pinkie van die remklauw die viel :eusa_shifty: :eusa_shifty: