volvo iso stekker

Gestart door ragecorp, 28-03-2012 09:24:30

Vorige topic - Volgende topic

ragecorp

Mijn volvo is voorzien van de originele volvo bedrading en ik wil er graag een 1 din autoradio op aansluiten.
Momenteel heb ik onderstaande stekkers:

en ik ben naar de estates services geweest en die had niets liggen die hierop past...

Deze verloopstekker had hij geprobeerd:

Dus heeft iemand suggesties over welke kabel ik dan kan gebruiken?

Hengeveld

Vreemd dat ES niets had. Ga even naar een automaterialenzaak en probeer er een paar uit.

Ries van de Zilverschuit

Ik vermoed dat er geen iso-aansluiting zit op de autoradio die je wil aansluiten. Anders had het wel gelukt. Welk merk, hoe oud? Foto van de achterkant van de radio?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

llinssen

Tja, wat is inderdaad de achterkant van de radio die je wilt inbouwen.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

NinaPaul

deze stekker omsolderen naar iso, radio aansluiten (eventueel met verloop) en klaar.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

ragecorp

de zwarte stekkers die ik in mijn hand hou zijn de volvo stekkers van mijn kabelboom
mijn radio heeft de normale iso stekkers.

de 2de foto is een volvo verloop stekker naar iso, en die paste dus niet

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: ragecorp op 28-03-2012 14:01:24
de zwarte stekkers die ik in mijn hand hou zijn de volvo stekkers van mijn kabelboom
Die komt me inderdaad bekend voor.

Maar welke kant past dan niet van de verloopstekker op de foto: de Volvo-kant (wit) of de iso-kant (bruin/zwart)?
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

ragecorp

De witte volvo kant.

Volgens de estates services, was er wel aan te komen maar moest hij het bestellen, en wist daarom niet precies wanneer ze binnen kwamen....

Hij gaf me als advies dat andere autometeriaal zaakjes ze soms ook hebben liggen, maar tot nu toe ben ik alleen de witte stekkers tegen gekomen ???

Stekkers omsolderen doe ik niet aan, ik kabelbomen zo origineel mogelijk houden

Broabander

Wat pastte er precies niet dan? Was de witte te groot? Kwamen de gaatjes niet gelijk te staan?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

thuur

Citaat van: Broabander op 29-03-2012 12:20:46
Wat pastte er precies niet dan? Was de witte te groot? Kwamen de gaatjes niet gelijk te staan?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dat verloopje moet echt wel passen IMHO.

Gr :eusa_think:

ronnievolvov70

hallo

ik heb nog wel verloop stekkers liggen hier zijn nog nieuw staat op de sticker dat het ook op een 850 past had hem voor mijn v70 gekocht
zie foto

Broabander

Ik heb namelijk ook eerst de verkeerde meegekregen bij de Halfords, die was namelijk voor de nieuwere modellen en was wel hetzelfde model, maar veel te groot. Pas toen ik bij een fatsoenlijke audiozaak aan kwam wisten ze welke ik moest hebben. Vandaar mijn vraag wat er niet pastte.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.