instap verlichting linkerportier

Gestart door khana38, 29-03-2012 14:04:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

khana38

Bij het verwisselen van het lampje is het kabeltje met stekker de balk ingezakt en kan ik er zo niet meer bij. Heb al met een gebogen ijzerdraadje geprobeerd het naar boven te hengelen, maar lukt niet. Kan een forumlid mij uitleggen hoe ik er op andere manier bij kan?

Alvast bedankt voor reacties,

gr.,

Kees

T5turbo

Deurpaneel eraf hallen?
Is niet al teveel werk en makkelijk te doen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

khana38

Instapverlichting helemaal links onder het dashboard, wit licht, gericht op de dorpel indien portier open. Ik hoop dat ik er op een handiger manier bij kan dan het hele dasb. slopen.

gr.,
Kees

Ries van de Zilverschuit

V70: schroef onder de stuurkolom losdraaien dan kun je de hele schopplaat zo naar achter trekken. Daar zit dat lampje in. Hoe het bij een 850 vastzit, weet ik niet.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

khana38

Ik zie inbussen waarmee het door jou bedoelde paneel van de schopplaat vastzit, links van de stuurkolom. Morgen verder. Bedankt voor de tip!

gr.,

Kees

Ries van de Zilverschuit

Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

khana38

ja, dat bedoel ik. Inbussen die je met een torx-drive los/vast draait.
Bedankt, gr., Kees

khana38

Reparatie geslaagd. Bedankt voor de tip. Toen schoppaneel loskwam, kwam er ook een zwart metalen doosje ter grootte van een klein type autoradio naar beneden. Kun jij mij vertellen wat dit is?

gr.,
Kees

Ries van de Zilverschuit

Foto?  :)  Zegt me niets, kan specifiek 850 zijn misschien.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Broabander

Carkit? Gascomputer? Aftermarket afstandsbediening?


Staat er iets op verder? idd, foto's of een beschrijving?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

khana38

Ziet er niet uit als origineel Volvo. Misschien toch de carkit of startonderbreker die later zijn gemonteerd. Heb alles weer netjes dichtgeduwd. Wagen loopt goed. Jouw KMstand is voor mij (met 380K) een opsteker. gr., Kees