3e Custom Turbo Meeting 12AUG2012 Zevenaar

Gestart door dubversion, 29-03-2012 18:08:54

Vorige topic - Volgende topic

dubversion

Hi mensen,

Laatste kans om jullie aan te melden als VIP, dat kan nog tot zaterdag ochtend, maar liever vanavond nog, want ik begin met printen vrijdag.
Stuur een email met foto auto, foto dyno (of geschat vermogen) en de lijst modificaties.
De meeting is al zondag !

Voor de VIPs en specials: kom AUB op tijd, om 12.00 komt het publiek, is mooi als zowel de vroege vogels als de lateriken alle auto's kunnen zien. De terrasjes zijn heel dichtbij, we hebben muziek, dus het wordt lekker gezellig ! Om 12.00 uur kan het wat druk zijn om de VIP plaats te bereiken, dus wellicht wil je al wat eerder komen om de drukte te ontlopen.

ROUTE
Volg vanuit de A12 de borden naar het centrum. Uiteindelijk kom je vlak bij de Albert heijn op een rotonde; daar is ook de ingang naar de Grietsestraat waar de organisatie klaar staat om je te begroeten als VIP of Special. Bezoekers kunnen daar in de buurt ook parkeren.

Bij aankomst checken we snel je voertuig, geef AUB je naam of nickname op en dan krijg je de infosheet(s) voor achter de ramen. Als je zelf voor plakband oid kan zorgen wordt dat op prijs gesteld.

Bij het verlaten van het terrein volg je de route naar de Arnhemseweg, kan niet missen, want die is afgezet en vlakbij het raadhuisplein.

Voor iedereen: heb respect voor elkaars hobby; wellicht zijn de budgetten en smaak verschillend, maar het bloed,zweet en tranen is hetzelfde.

See you there !

groetjes,

Jeroen Cabbolet

dopie

Nou zo even kijken hoe onze volvo`s het doen bij de meeting :).

henry classic v70

Ben er samen met Johan heen geweest en hebben Maarten en vriendin onderweg opgewacht op de A12.
"t Was wel leuk maar erg tam allemaal... er stond overigens nog wel een mooie Renault 5 turbo2 met midden-motor en die mooie uitgebouwde voor- en achterschermen.
Na een uur heb je er dan ook weer lang genoeg rondgelopen en na een bakkie leut (nog bedankt voor het trakteren Maarten!!) weer huiswaarts.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

osie

Helemaal vergeten...   jammer weer..

dopie

Sluit me aan bij Henry :) en idd Maarten bedankt voor het drinken!

Martijn_B

Dat tamme hebben we op de terugweg wel goedgemaakt.. Bijna-dood-ervaring rules!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maartendeb

Zo de Volvo's stonden er knap bij zeg, complimenten aan Martijn! :eusa_clap: Ook eindelijk eens de C70 van Marko in het echt kunnen bekijken. Je ziet goed hoeveel liefde/effort daarin is gegaan, en het zwarte dak is een mooie toevoeging, super! Het geel van Mitchell krijg ik maar niet van m'n netvlies, daar konden de andere deelnemers nog een puntje aan zuigen ;D

Verder vond ik het leuk om eens onder de kap te kunnen neuzen bij mijn favoriete auto's uit Need For Speed™. Sommige hebben niet eens een inlaatbuis+luchtfilter of überhaupt een LMM. Gewoon een gaasje op het enorme compressorhuis en that's it! Tja en klussen aan een in de lengte geplaatst blok, het lijkt me wel wat, mijn benen & rug ook.

Vond het een leuke meeting en hij smaakt naar meer. Hopelijk volgend jaar groter? Erg mooi om te zien al die PK monsters, maar ik zou ze dan toch ook wel graag in blinde furie mode willen zien/horen op een stukje asfalt 8)

Henry & Johan: was erg gezellig, en tot de volgende! Bedankt voor het treintje ook (van 2). Eva snapt nu weer waarom we elke keer treintjes naar meetings doen, het is toch tegek om achter/voor je favoriete auto te rijden?! :eusa_dance:

MarkoC70T5

Was zeker een geslaagde meeting.
Alleen jammer dat het zo snel was afgelopen. Had verwacht tot 17:00.
Gingen even op een terrasje zitten om 16:30 kom ik terug staat alleen mijn auto er nog  met de kap open  :eusa_wall:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Laguna-S60R

oeps.., ging snel dus ineens!

foto's?!  ;D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

dubversion

Hi guys, thanks voor complimenten en ook kritiek. Wat bedoel je met tam ? Tam vond ik het niet, er waren echt veel speciale auto's te bewonderen zie je normaal niet bij elkaar krijgt. Vergeet niet dat dit de eerste keer was met vergunning in een strdscentrum, dus wennen voor iedereen.

Ik denk idd dat een uurtje genoeg is voor de bezoeker, tenzij je nog specifiek gaat kletsen met mensen. Dit is ook waarom de meeting gratis is en moet blijven. "Even overheen lopen" voor mensen die het wel interessant moet altijd kunnen.

Mooi om te zien dat jullie zo'n beetje tegelijk kwamen en dus bij elkaar konden staan. Ik hou van een mengelmoesje, maar dit was ook prima !

Hopelijk allemaal tot volgend jaar ! Binnenkort komt de update met pics en vids

groetjes,
Jeroen

Martijn_B

Jeroen allereerst super bedankt voor de organisatie, er zaten echt hele gave auto's tussen en het leuke was dat deze meeting NIET merkgebonden is. Van een Renault maxi GT5 turbo 2 tot skyline en dikke Amerikanen, erg leuk.

Ik denk dat er met tam bedoeld wordt dat je op 1 parkeerplaats 60.000 pk bij elkaar hebt staan maar er niet echt van kan genieten. Dat is logisch omdat het midden in de stad is, maar misschien dat sommige bezoekers graag net iets meer live actie zouden willen. Hoe je dat zou moeten organiseren weet ik echter ook niet.. Voor mij was het "€80 well spent" dus nogmaals: thanks!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

dubversion

Thanks !

Ik ga nadenken over een formule voor volgend jaar met iets meer action. Wellicht moeten we weer verkassen, ik wacht eerst even af hoe de gemeente de meeting vond. Niet onbelangrijk, als ik nu al op de zwarte lijst kom, dan gaat dat "meer actie" niet in zevenaar lukken.

groetjes,
Jeroen

The Demon

Citaat van: MarkoC70T5 op 12-08-2012 19:41:59
http://i640.photobucket.com/albums/uu130/MarkoC70T5/Turbo%20Meeting%202012/IMG_3340.jpg
Sorry dat ik het zeg hoor, maar dit is gewoon zonde van die Capri, de lijn van die auto is helemaal weg.

Maar dat is mijn mening.

Groet,
The Demon.

henry classic v70

Citaat van: Martijn_B op 12-08-2012 22:40:12
Jeroen allereerst super bedankt voor de organisatie, er zaten echt hele gave auto's tussen en het leuke was dat deze meeting NIET merkgebonden is. Van een Renault maxi GT5 turbo 2 tot skyline en dikke Amerikanen, erg leuk.

Ik denk dat er met tam bedoeld wordt dat je op 1 parkeerplaats 60.000 pk bij elkaar hebt staan maar er niet echt van kan genieten. Dat is logisch omdat het midden in de stad is, maar misschien dat sommige bezoekers graag net iets meer live actie zouden willen. Hoe je dat zou moeten organiseren weet ik echter ook niet.. Voor mij was het "€80 well spent" dus nogmaals: thanks!

Precies, dat bedoel ik eigenlijk met tam...
Wat meer "aktie" zou het geheel wat spannender maken en ik denk ook aantrekkelijker voor de deelnemers immers zo kan men laten zien waar hun voertuig allemaal toe in staat is ;) 
Verder was het prima geregeld overigens.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4