3e Custom Turbo Meeting 12AUG2012 Zevenaar

Gestart door dubversion, 29-03-2012 18:08:54

Vorige topic - Volgende topic

mitchelli

Ik hoorde die bmw (die m3 met 440 wiel pk`s ofzo) een paar keer gasgeven.....die was verreweg van tam.....Klappen niet normaal.

Ik wil de organisatie ook bedanken voor de leuke en strak geregelde meeting.  :eusa_clap: En was volgens mij een stuk drukker dan vorig jaar. Miste alleen de civic`s met 600 pk  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

dopie

Citaat van: mitchelli op 13-08-2012 07:47:30
Ik hoorde die bmw (die m3 met 440 wiel pk`s ofzo) een paar keer gasgeven.....die was verreweg van tam.....Klappen niet normaal.

Ik wil de organisatie ook bedanken voor de leuke en strak geregelde meeting.  :eusa_clap: En was volgens mij een stuk drukker dan vorig jaar. Miste alleen de civic`s met 600 pk  :)

Ja das was zeker mooi wij zaten oen op een terras en dat ding hoorde je idd goed klappen ;D

volvohaas

Ja dat was een mooi geluid idd. Maar van mij mag dat inderdaad nog wel wat meer :evil:

Ook ik wil de organisatie bedanken voor een mooie dag.
Gewoon omdat het kan

dubversion

Verslag van DubVersion's 3e Custom Turbo en Supercharger Meeting 12 AUG 2012 te Zevenaar

Dit jaar hadden we een nieuwe locatie. Met vele terrasjes op zo'n 100 meter afstand en een mooi terrein met een stukje weg afgezet voor mensen die even de motor willen laten horen bij het wegrijden. De organisatie was erg blij met de opkomst: we telden zo'n 80 auto's, waarvan zo'n 10 specials en de rest regelrechte VIP auto's. Sommige auto's hadden zich niet van te voren aangemeld, maar waren toch welkom op de meeting omdat we plaats genoeg hadden. Het weer werkte enorm mee (met dank aan de Zevenaarse brandweer, die hadden dat beloofd). Verder wil ik iedereen bedanken voor het mooie feestje: gemeente Zevenaar met in het bijzonder Erwin Koers, Ludwig Performance, Zevenaarse post, de Gelderlander, de mensen die mij op de dag geholpen hebben met organiseren, alle VIPs die zich aangemeld hebben, de bezoekers, de clubs en forums met Streetgasm en het Shoarmateam in het bijzonder.

Custom King 2012
De prijs is gegaan naar Tim met zijn BMW E30 met S14B23 2.3 liter motorblok en Precision Turbo SC6262SP AR/.83. Hij heeft grootse plannen voor volgend jaar en kan de prijs goed gebruiken. Tim, gefelictieerd !

Andere zeer bijzondere auto's:

Ford Capri met  3.5 RV8 met een Magnacharger 110 en water/methanol kit. Dayum !

Babbel's Toyota Supra met 2 BOV's. Prachtige project Supra Mk IV !

De Nissan Skyline R34 GT-R van Maurice blijft een mooie verschijning !

Yuri's Honda s2000 met 600 PK was een van de andere genomineerde voor de Custom King prijs.

Supra van Anthony met Turbo en supercharger !

De strip van dit jaar:

Nog zo gezegd: geen bommetje !!!

Soms wil je de auto's gewoon bij elkaar zien:

Streetgasm deelname, geweldig !

Ook het shoarmateam was goed vertegenwoordigd. De meeste rijden Toyota Supra. Zelfs de BMW E30 links heeft een 2JZ-GTE twin turbo motorblok.

De Volvo's !

De Nissan 350z op de voorgrond, daarachter de BMW 325ti met supercharger van ondergetekende.

De eerste Saab VIP, hopelijk niet de laatste op de custom turbo meeting !

Decals anyone ?

Lycan Strife's drifter Toyota Corolla 1.6 GT Twin CAM 1986 met supercharged 4agZe motor

Franse auto's waren er mooi bij dit jaar !

Dit jaar ook een hele mooie internationale line-up:

USA muscle cars waren toch nog van de partij...

Haico met zijn Opel Commodoe GS en 350 PK

Een paar mooie detail foto's:

BMW M5 rims...

Nissan in de Nissan

Wilco's e55 AMG. De mooiste badge van de meeting.

Dave's "top to bottom" gerestaureerde Toyota Supra Mk3. Wat mij betreft de mooiste mk3 in Nederland

Wat is de meeting zonder subs ?

Getuned door AMG:

AMG s55 met supercharger 500 PK

Verkeersinformatie: in centrum Zevenaar is een vertraging van 5 minuten door langzaamrijdend en stilstaand verkeer

Sleeper [noun]: Stock looking car that will make you cry after a challenge

Op de voorgrond Barry's Seat Leon Cupra met 331 PK

Er waren een paar niet aangemelde VIPs. Volgende keer graag aanmelden !

Geturbochargede Fiat Cinquecento !

Nice butts:

Hopelijk tot volgend jaar !

Gebooste groetjes,

Jeroen Cabbolet

Unexist

Ziet er gaaf uit!. Mooi zo al dat geweld bij elkaar.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

Lindert Bogers

Ziet er gaaf uit !

Mss de cy een keer van stal gaan halen voor een meeting  :eusa_doh:

dubversion

Citaat van: ruubje op 16-08-2012 13:07:00

Twijfelde zelf om ook te gaan, maar met 26 graden ben ik op het water te vinden!

Het was 25.5.... waar was je ? :D

dubversion

De video is klaar !!

Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=vXWYfN-Zw1w

Wellicht volgt nog een artikel in het blad of online voor Automaxx en/of Auto en Tuning.Daar ben ik nog mee bezig.

Groetjes,
Jeroen

Jelmar

Hoop bekende & klanten op de foto's :D

Ik was dat weekend me aan het uitleven in Vlissingen in mn M3, de volvo stond mooi op stal hahaha.
Wie weet volgende keer als het niet samenvalt net HET driftevenement van het jaar :)
850R

dubversion

Ik zit aan 1 SEP 2013 te denken voor volgend jaar....

Is je M3 nog stock ? Ik weet een mooie upgrade kit for een E46 M3... of heb je een andere ?

groetjes,
Jeroen

Jelmar

Hey Jeroen,
Ik heb 2 e36 m3's inmiddels, 1 krijgt een turbo de ander wordt verkocht.
Maar ik maak alles zelf.
Wel jammer dat ik m'n Volvo 740 heb mee kunnen nemen, had Tim een mooie concurrent gehad ;)
850R

dubversion

Hi Jelmar,

Ik hoop dat de Volvo het volgend jaar er bij is dan ! Over de E36 M3 Turbo: zover ik weet is er maar 1 persoon in Nederland met een straatlegale M3 Turbo setup: daytonaM3. Je kent hem wellicht. Op dit moment werkt hij aan herstelwerkzaamheden nadat iets was afgebroken en lagers in zijn motor waren gekomen (was het de krukas ?).

Tim heeft een 2.3 E30 M3 turbo. Iedereen lijkt voor een Precision 6262 te gaan. Personlijk zou ik gaan voor bv Borg Warner twinscroll met quick spool valve, maar ja, wie ben ik.

Heb je een project topic voor je turbo project ? Ik stop hier maar over BMW, want dit is een Volvo forum :)

groetjes,
Jeroen